Sony SmartWatch 2 Zwart (Bruin, Zwart) Review

Bhalial 11 september 2014, 258 views

Sony SmartWatch 2 Zwart (Bruin, Zwart)

nette accuduur en goede bouwkwaliteit voor de prijs.

Pluspunten

• Batterijduur is een enorme plus voor mij.
  • Hij is licht, dus voelt niet zwaar om de pols.
  • Mijn INVICTA bandje past er precies om en ziet er ook netjes uit.
  • Bouw kwaliteit is beter dan ik had verwacht.
  • Scherm krast niet, ik doe er ook geen wilde activiteiten mee.
  • Scherm is duidelijk genoeg, en is nog goed te zien in de zon.

Minpunten

• Contacten zoeken en bellen voelt wat omslachtig.
  • Standaard geen goede notification app.
  • Aantal pixels is wat weinig op het scherm, al moet ik toegeven dat ik hier zelf weinig last van heb.

Draag het horloge nu een aantal maanden en moet zeggen dat de accuduur mij erg bevalt, ik zet em sowieso elke avond voor het slapen uit. En dan houd hij het 4 a 5 dagen vol. (alleen overdag dus).

Qua apps ben ik tevreden, al kon het wel iets beter qua notification apps. Heb nu een app gekocht die alles verzamelt en doorgeeft.

Ik gebruik het horloge als media controller en om berichten snel te lezen om vervolgens mijn telefoon te pakken als ik wil reageren. Contacten zoeken en bellen via het horloge is niet ideaal, al moet ik toegeven dat ik dit toch vaak in een rustig tempo doe, dus hoeft voor mij niet super efficient.

Heb jij ook een Sony SmartWatch 2 Zwart (Bruin, Zwart)?

Reviews door de redactie

Hallo BHalial,

Ik sta op het punt om een SW2 aan te schaffen maar loop nog tegen een puntje aan waar ik maar geen duidelijk antwoord op kan vinden en ik hoop dat jij wellicht een antwoord kan geven :).

Ik gebruik een Sony Xpera Z2 (dus ga er van uit dat deze het zelfde reageert als jou Z1).
Nu wil ik de SW2 daaraan gaan koppelen, maar weet jij hoe het zit met het wissen van notificaties ?

Stel, ik krijg een E-mail binnen op mijn Z2, op mijn SW2 krijg ik een notificatie.
Ik lees de E-mail op mijn SW2, is dan ook de nieuwe E-mail notificatie van mijn Z2 verdwenen ?
Of bijvoorbeeld bij een Whatsapp, ik lees het bericht op mijn SW2, wordt er dan ook een gelezen status gegeven aan dat bericht in whatsapp zelf ?

Ik hoop dat jij wellicht een duidelijk antwoord hebt op mijn vraag 8)7 8)7

Hartelijk dank!
Gr Maikel
Nee dat is niet het geval. Berichten blijven ongeopend op je telefoon.