Club 3D Radeon HD 7870 XT JokerCard (Tahiti LE) - Reviews

Club 3D Radeon HD 7870 XT JokerCard (Tahiti LE) Review

Akinovich 10 september 2014, laatste update op 10 september 2014, 562 views

Club 3D Radeon HD 7870 XT JokerCard (Tahiti LE)

Echt een goede kaart voor wat je betaald maar kijk ook naar de minpunten

Pluspunten

• Veel voor je geld/ Erg snel/ Goedkoop

Minpunten

• Geluid/ Warmte/ Verbruik

Drivers en compatibiliteit Score: 4
Voor mijn eerste PC heb ik deze videokaart aangeschaft en ben er heel tevreden mee tot na een jaar ongeveer. De kaart levert hele goeie prestatie voor wat je betaald!!! Het enige nadeel van deze kaart is het geluid en warmte wat ie produceert vooral de warmte. Toen ik hem voor het eerst gebruikte bereikte de kaart een temperatuur van rond de 75 graden Celsius. na ongeveer een halfjaar 85 graden Celsius en na een jaar heeft ie de 95 graden Celsius in full load bij mij bereikt. Dit komt niet door de koeling in de kast dit komt door de videokaart want de kast is erg goed geventileerd bij mij.

Bij deze kaart krijg je dus veel voor je geld enige probleem is dat hij veel energie slurpt waardoor ie erg warm word en dus je kamer ook echt heel benauwd kan worden. Kan je hier niet tegen koop hem niet! Kan je er wel tegen dan is het echt een aanrader voor deze prijs.Hieronder heb ik mijn specs staan en een afbeelding van een Furmark test die ik had gedaan

#ProductPrijsSubtotaal
12x 120mm Fans----
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal 387,40

Heb jij ook een Club 3D Radeon HD 7870 XT JokerCard (Tahiti LE)?