HTC One (M8) 16GB Grijs Review

vwfireandiceNewbie 8 september 2014, 232 views

HTC One (M8) 16GB Grijs

De beste HTC tot nu toe! Alleen die camera.....

Pluspunten

• Prachtig design
  • Sense 6 en Android 4.4.3
  • Boomsound
  • Accuduur
  • Scherm
  • Bereik
  • DOTview

Minpunten

• Camera
  • Opladen in auto (veroorzaakt bij mij problemen)

Iedereen heeft zijn eigen voorkeur en werkwijzes met zijn telefoon. Zie bijvoorbeeld dat men problemen heeft met de softwarematige toetsen. Dat heb ik af en toe, omdat men bij bijvoorbeeld browsen helemaal naar de onderkant van de pagina moet.
De camera is echt een probleem en hoop dat HTC hiervoor een goede app ontwikkeld. Of iemand anders.
Verder is het toestel meer dan OK.
Zie dat men ook problemen heeft met bellen. Mogelijk is dit een netwerk issue. Als men via 4G belt, klinkt dit namelijk totaal anders dan op 2G.

Als ik in de auto zit en probeer mijn toestel op te laden (minder dan 20% aan batterij) dan heeft het toestel daar problemen mee.
Ik heb een Hama 93579 12V Autolader Business Micro USB en heb geen extra toestel eraan hangen. Als ik het toestel wil bedienen, dan staat vaak het scherm aan en kan ik deze niet "uit" zetten.
Dit hef ik op door het toestel volledig te herstarten.
Ben van plan om een HTC AUTOLADER MICROUSB CC-C200 te kopen, om te kijken of dit het probleem oplost.

Voor de camera heb ik echt een avond gezeten om te kijken of ik de juiste instellingen kan vinden. Maar helaas. Dit lukt mij niet. Ook niet met de Tips and Tricks.
Las dat HTC de SDK vrij geeft.

Heb jij ook een HTC One (M8) 16GB Grijs?