Rapoo E9090P (US Qwerty) - Reviews

Specificaties Draadloos Qwerty met Scissor switch toetsen - Bekijk alle specificaties

Rapoo E9090P (US Qwerty) Review

Jona212 8 september 2014, 561 views

Rapoo E9090P (US Qwerty)

Mooi professioneel look toetsenbord, Kost wel wat maar dat krijg je wel zeker terug !

Pluspunten

• Plus plus plus
  • geweldig bereik
  • instelbaar toetsbord verlichting (blijft ook niet constant, dimt na een paar seconde geen gebruik hebben gemaakt en daarna uit) dus op zicht zelf ook zuinig !
  • Design is geweldig afgewerkt, mooie alu look en gevoel eraan
  • Multimedia toetsen aanwezig
  • Geweldig bij gebruik van windows 8 (smart gestures toegevoegd op de track pad van de muis om windows 8 functies makkelijk te openen en sluiten)
  • Oplaadbaar !

Minpunten

• Ze konden wel iets meer uitleg geven dan word er mee
  • word geleverd op papier.
  • Min punten heb ik niet zoveel, vind het een prima product !
  • Anders moet ik mijn eigen toetsenbord gaan ontwikkelen

Heb jij ook een Rapoo E9090P (US Qwerty)?