Diablo III: Reaper of Souls, OS X, PC (OS X, Windows) - Reviews

Specificaties PC • Actie, RPG - Bekijk alle specificaties

Diablo III: Reaper of Souls, OS X, PC (OS X, Windows) Review

DARQ-VO.oIDNewbie 8 september 2014, 570 views

Diablo III: Reaper of Souls, OS X, PC (OS X, Windows)

Diablo 3 is een erg leuk spel, maar heb al zo veel last gehad van stomme bugs.

Pluspunten

• Erg verslavend
  • Veel loot
  • Af en toe wat duistere humor

Minpunten

• Vreselijk onstabiel, de Battle.net applicatie en Diablo 3 zelf.
  • Erg vervelende bugs
  • Zo goed als geen support

Stabiliteit Score: 1
Replaywaarde Score: 4
Besturing Score: 4
Geluid Score: 4
Beeld Score: 4
Gameplay Score: 3
Aan het eind van een 'rift' (speciaal realm met een baas aan het eind) ben ik al zo'n 30 keer gedisconnect als ik bijna bij de baas ben (de echte reward). Dit is kansloos en frustrerend. Daarnaast is er gewoon geen support. Je word altijd naar een crap forum doorgestuurd. Geen persoon die er daadwerkelijk iets aan kan doen. Als je probleem niet tussen het korte lijstje staat heb je gewoon pech, schandalig.
Verder is de gameplay wel goed hoor. Als je op het punt staat om dit spel te spelen kun je beter wachten totdat het na een heleboel jaren eindelijk wat stabieler is.

Heb jij ook een Diablo III: Reaper of Souls, OS X, PC (OS X, Windows)?

Vreemd. Heb al lang plezier van D3 en RoS, geen enkele crash meegemaakt, en ik heb hem op tal van systemen gespeeld. Spijtig te horen :'(
Dat zou fijn zijn, heeft me al heel wat tijd en spullen gekost, het gebeurt ook met die greater rifts.