Kingston HyperX Cloud Zwart Review

DutchmanOnlyNewbie 2 september 2014, laatste update op 2 september 2014, 367 views

Kingston HyperX Cloud Zwart

Echt een koptelefoon die je geld waard is. Ik heb deze nu al ongeveer 3 maanden en nog geen klachten gehad. Ik hoop zeker dat dit zo blijft

Pluspunten

• Geweldig geluid
  • Hij voelt best licht
  • Past goed over de oren
  • Afneembare microfoon is echt handig
  • Heeft een zeer lang draad
  • Is flexibel, maar toch voelt het zeer stevig. Ik verwacht dat hij niet zomaar stuk gaat

Minpunten

• Geen indicator dat je microfoon op mute staat
  • Microfoon kan een beetje zacht klinken, maar dat kan je natuurlijk aanpassen

Features Score: 5
Opnamekwaliteit Score: 4
Ik ben zeer tevreden met mijn HyperX Cloud. Na lang rond zoeken op tweakers en op andere sites heb ik toch opgemerkt dat deze gaming headset erg goede scores kreeg, dus besloot ik er ook maar eentje te halen. Toch verbaasde het me dat HyperX onder Kingston valt, want deze maken normaal gesproken helemaal geen headsets.

Maar nu heb ik em dus ongeveer 3 maanden en ik heb er echt geen spijt van. Het geluid is fantastisch voor zowel gamen als voor muziek luisteren. In vergelijking met mijn Beats Studio is deze headset waarschijnlijk beter, maarja Beats is ook niet echt een goed voorbeeld.

Qua gevoel is hij echt licht. Je kan hem gemakkelijk meerdere uren achter elkaar gebruiken zonder dat je last krijgt van je oren. Dit komt ook grotendeels doordat de oorschelpen goed over je oren heen gaan.
Een geweldige feature van deze headset is dat er naast de standaard leren binnenkant, er ook een fluwelen variant is die je er gewoon bij krijgt.

Voor een student als ik is de wegneembare microfoon ook erg handig, omdat ik vaak achter mijn computer eet en dan kan het soms erg in de weg zitten of wordt het vies.

De uiteindelijke bouwkwaliteit voelt echt goed terwijl de headset toch nog erg flexibel is. Ik verwacht dat deze wel meerdere jaren mee gaat, maar dat wordt dus nog afwachten.

Hij ziet er niet al te flitsend uit, maar toch liggen er mooie rode accenten op, waardoor het toch anders is dan gewone koptelefoons.

Persoonlijk raad ik deze headset zeker aan voor gamers die waar willen voor hun geld.

Heb jij ook een Kingston HyperX Cloud Zwart?