Specificaties 27" @ 1920x1080 (IPS, 7ms) - Bekijk alle specificaties

HP Envy 27 (C8K32AA#ABB) Zwart Review

Da Rock 25 augustus 2014, 638 views

HP Envy 27 (C8K32AA#ABB) Zwart

De Envy 27 is een aantrekkelijk ogende monitor. Het scherm heeft een geheel glanzende afwerking die zich uitstrekt tot aan de randen van de voorkant, die de 5 mm zwarte rand rond zijkanten van het scherm en de bovenrand. In uitgeschakelde toestand, het is net een grote desktop spiegel

Pluspunten

• Hoge kwaliteit scherm en beats audio.

Minpunten

• Bescherm velletje van de speakers laat snel los als je deze wilt schoonmaken, trekt veel stof aan helaas.

Heb jij ook een HP Envy 27 (C8K32AA#ABB) Zwart?

Hoi, ik mis een beetje de 100 verplichte woorden om dit een 'review' te maken.
Het ziet er idd uit als een mooi scherm. Dan ben ik des te meer nieuwsgierig naar
  • De beweegredenen van aankoop.
  • Eerdere schermen
  • Zijn de speakers echt zo goed? Referentie?
  • Wat doe je er zoal mee?
Gezien het hoge design gehalte en (te hoge) prijs zijn dit niet onredelijke vragen om beantwoord te krijgen. Er zijn een boel monitoren op de markt die meer "bang for buck" geven ;)

[Reactie gewijzigd door dmvdberg op 27 augustus 2014 07:51]

Bedankt voor je feedback!

Het zijn volgens het review boekje 50 verplichte woorden.

De reden van aankoop is omdat ik graag een grote scherm wou.
Mijn eerdere scherm was een BenQ gaming display

Er zit op de monitor een knop met een klein logo beats, als je die aanzet merk je een wereld van verschil, geweldig.

Met deze monitor bewerk ik videos en fotos, ook omdat ik DJ ben kan ik makkelijk klanken horen door de beats audio.
Beats "audio" is een software EQ setting, geen hardware. Just so you know :')
True, maar er zit een knopje op je beeldscherm om deze aan te zetten.