Specificaties WiFi - Bekijk alle specificaties

Google Chromecast (2013) Review

micheljanen2009 25 augustus 2014, laatste update op 25 augustus 2014, 298 views

Google Chromecast (2013)

Prima apparaat, daar waar de snelheid en stabiliteit van mijn WD Mediaspeler ophoudt om Youtube te bekijken gaat deze Chromecast verder!

Pluspunten

• Prijs!!
  • Ondersteuning
  • Stabiliteit
  • Vormgeving
  • Comptabiliteit

Minpunten

• Ondersteunt (nog geen) DTS.
  • Sommige apps werken niet stabiel (niet-google apps's)

Geluidskwaliteit Score: 5
Voor deze prijs mag je absoluut niet klagen! Mijn huidige mediasteamer werkt goed! Maar zodra je een youtube filmpje probeert te kijken duurt het gemiddeld 8 minuten voor hij begint, dan hapert hij de hele tijd. Voor dit geld een perfecte steamer!

Heb jij ook een Google Chromecast (2013)?