Jabra Rox Bluetooth Headset (black) Review

renio 22 augustus 2014, laatste update op 16 oktober 2014, 504 views

Jabra Rox Bluetooth Headset (black)

Algemeen kan ik dit product iedereen die kabel-bende beu is erg aanraden!

Pluspunten

• Bouwkwaliteit, geluid, batterijduur (5 uur, vind ik meer dan voldoende), snelle laadtijd (ongeveer 40 minuten), veel oordopjes, earwings

Minpunten

• Bereik is niet zo denderend (zeker geen 10 meter), opbergtasje niet veel soeps (gebruik ik toch niet).

Kort mijn ervaringen:
- Batterij: gaat 4 a max 5 uur mee, heropladen van 0 duurt pakweg 40 a 50 minuten (bv tijdens lunchpauze op kantoor of via battery-pack onderweg)
- Draagcomfort en isolatie: erg goed, zodanig goede afsluiting dat ik het eigenlijk in het verkeer op fiets of zo zou afraden wegens onveilig. Ik gebruik de earwings niet (gebruik hoofdzakelijk op kantoor of werken in de tuin tijdens het grasmaaien bv). Nog een algemene tip wat inpluggen van oordopjes betreft: trek aan de bovenkant van je oor terwijl je het oordopje induwt, zo gaat het dopje eenvoudig nog een stukje dieper zitten (beter geluid en blijft langer beter zitten).
- Afwerking: ziet er erg goed en stylish uit, steekt niet te veel zijdelings uit (zie tip dopjes in oren duwen).
- Connectiviteit: simpel, snel, betrouwbaar, kan ook 2 apparaten tegelijk verbinden
- Geluid: diepe bass, hoge en midden tonen zitten ook goed. Gaat erg luid zonder te vervormen.
- Algemeen gebruik: magneet-systeem is erg handig, kabel langs je nek is ok maar meestal op kantoor laat ik de kabel langs voorkant heen gaan omdat de kabel langs nek soms kan blijven 'kleven' aan je nek.

Heb jij ook een Jabra Rox Bluetooth Headset (black)?