Specificaties 24" @ 1920x1080 (TN, 1ms) - Bekijk alle specificaties

Acer GN246HL (UM.FG6EE.B06) Zwart Review

Phylantroop 21 augustus 2014, laatste update op 21 augustus 2014, 980 views

Acer GN246HL (UM.FG6EE.B06) Zwart

Deze monitor voldoet prima voor dagelijks en gaming gebruik.

Pluspunten

• Helder van licht
  • Goed verpakt
  • Mooi design

Minpunten

• Het enige wat ik minder vond was de installatie.

Tip:
Mijn setup
Asus maximus hero 7
i7 4770k gtx760 2gb
16gb crucial

Mijn pc vond de monitor drivers niet deze staan bij acer op de site.
Daarna kreeg ik mijn monitor niet op 144 hrz alleen maar op 59 of 60.

Wat ik heb gedaan.
De gtx 760 eruit gehaald.
Opnieuw gestart op de intel graphics.
Daarna opnieuw opgestart en de bios gereset.
Toen de videokaart weer terug geplaatst en de drivers van nvidia geinstalleerd toen deed hij het pas op de beloofde 144hrz.
Dit staat op geen enkele forum of in geen enkele acer manual. :)

Heb jij ook een Acer GN246HL (UM.FG6EE.B06) Zwart?

Aansluiten 144 HRZ instellen en gaan geen problemen.

Beeld wel op eco gezet ivm heldere beeld 8-)
Mijn pc was compleet nieuw misschien dat ikzelf iets verkeerd heb gedaan, scherm later pas aangeschaft.
Pc is inmiddels weg scherm staat nu op een quad core Q9550 + gtx475 :)
Ik moet zeggen voor die prijs is het een heel best scherm.

Gr Frank
Veel gedoe om een beeldscherm op 144 hrz te laten werken 8)7
Hoi Phylantroop..

Aangezien je de monitor al enige maanden in gebruik heb, kan je mij vertellen of je tevreden bent over beeldkwaliteit ect?
Ben opzoek naar een nieuwe monitor, 2 stuks, en dit model lijkt me erg interessant.

Hoor het graag van je.

Moogie.
Hoi, Het ligt eraan waarvoor je hem wilt gebruiken ik hoor mensen over lichtinval ed maar ik zit in het donker dus ik heb er totaal geen last van.
De 144hrz is wel heel goed te merken met gamen dus van mijn kant uit een prima monitor voor toen de laagste prijs, en omdat ik hem hier bij yorcom meteen kon ophalen.
Het is een lichte )brifgtness' monitor vergeleken bij een oudere tft.
De 3d ben ik niet aan toe gekomen maar het is een 3d scherm voor een nvidia bril.
Neem ik aan ik verdiep mij er niet in.
Ik speelde ghost en daarmee merk je duidelijk erg veel verschil in 60 of 144 hrz

Ik hoop dat je hieraan iets hebt :)
Hier heb ik zeker wat aan dank je!

Mijn bedoeling is om hier shooters mee te gaan spelen, zoals Battlefield 4 of Call of Duty.
Einde deze maand uiteraard Grand Theft Auto 5. Daarnaast doe ik naast wat internet en tekstverwerking weinig.. Merk echter dat in combinatie met de GTX 780 mijn scherm erg achterloopt. Vandaar de vervanging. 3D wil ik niet toepassen.

Enige minpunt lijkt mij dus de installatie.. Hopelijk hebben ze daar reeds wat op gevonden.
Als je de drivers normaal geinstalleerd hebt van je processor dus ook de intel drivers moet er geen probleem zijn.
Die jongen in de winkel wisten het ook niet hoe het zover te krijgen, dus het was meer een geluk bij een ongeluk, ik heb het hier gepost zodat mocht je dit ook hebben je er misschien iets aan hebt.

Ik neem aan dat hij bij jou gewoon 144hrz pakt in 1 x
Ik heb hem nu aan een gtx460 hangen en ben van mn zware gamepc afgestapt bf3 loopt prima op een quad core 9550 :-)
Oké top! Ik zelf draai op i5-4670 en heb de pc een paar maanden in gebruik nu.
Heb de LiveUpdate van MSI gedownload en die houdt al mijn componenten up-to-date dus ga ervan uit dat dit goed moet komen. Zal morgen eens kijken of de media markt ze heeft staan, dan kan ik het beeld even bekijken. Mocht het bevallen bestel ik ze :).

Super bedankt voor je toelichting en informatie!
heel veel succes en plezier ermee, ;)
- Kan je met een goedkoop bioscoop brilletje (kosten normaal 1 euro) dan ook 3D thuis kijken op deze monitor?
- Hoe is het geluid? Is die goed genoeg om bijvoorbeeld cs of dota2 mee te spelen of is het bagger zoals bij de meeste monitoren die boxjes hebben?