Specificaties 5" display, 3G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Acer Liquid E700 (2GB ram/16GB opslag) Zwart Review

Franco.KNewbie 15 augustus 2014, laatste update op 4 november 2014, 4.979 views

Acer Liquid E700 (2GB ram/16GB opslag) Zwart

Perfecte telefoon als je 2 of 3 simkaarten hebt..

Pluspunten

• Mooi scherm
  • Capaciteit accu

Minpunten

• geen verwisselbare accu

Telefoon heeft alles wat je nodig hebt, maar geen extra's zoals 4G, Gyroscoop, en andere. Voor de prijs is dit toestel fantastisch. Als je een toestel met 3 SIM kaarten zoekt is dit de enige die je kunt krijgen.
Ben zeer tevreden

Heb jij ook een Acer Liquid E700 (2GB ram/16GB opslag) Zwart?

Sinds een paar weken heb ik ook de Acer E700. En ik ben er zeer tevreden over. Voor deze prijs een quadcore met 2 GB Ram, prima scherm, batterij met een geweldig uithoudingsvermogen, triple sim en android 4.4 zonder al te veel bloatware. Met deze specificaties voor een krappe ¤ 200 laat hij de overige bekende merken ver achter zich. De extra flitser aan de voorkant en hardware button aan de achtekant zijn leuke extraatjes. Nadelen zijn de niet-verwisselbare batterij, niet verlichte menubuttons en de camera. Bij mij zit er teveel blauw in de opnamen. Ik heb al geprobeerd dit met instelling van de witbalans en kleurverzadiging te corrigeren, maar dat helpt niet echt. Ervaar jij dat ook?
wie kan mij helpen ik heb de acer liquid E 700
ik kan het niet atomatic laten zoeken naar wifi of netwerk hoe moet het of kan dat wel met deze telefoon
Slurpen die 3 sim-kaarten de batterij niet heel snel leeg (als je ze allemaal actief hebt)?
Dat slurpen valt mee, telefoon heeft een grote accu van 3500 mAh
Als je de telefoon 2 dagen met 3 SIM kaarten en WiFi standby hebt staan, dan is de batterij na 2 dagen nog steeds 50%.
Ik begin me toch af te vragen wat ik verkeerd doe aangezien ik na een gebruik van nog geen 14 uur (!) met mijn batterij op 49% zit. En geen extreem gebruik!

UPDATE. euvel gevonden. Op de achtergrond lopende app s afsluiten. Nu na zelfde gebruiksduur 85%. Ben zeer content met de telefoon

[Reactie gewijzigd door roykez op 4 september 2014 16:10]

Ik heb nu sinds een week ook deze telefoon maar bij mij valt de wifi verbinding steeds weg, dan moet ik deze even uit en aan zetten om het weer werkend te krijgen. Is dit een herkenbaar probleem?

Wat betreft de accu:
In standby gaat de wifi uit en gps heb ik standaard uit staan, met deze instelling gebruikt de telefoon bijna geen stroom in de standby stand.
Zelfde gehad, dacht dat het aan de telefoon lag maar toen de VPN van mijn werk laptop na 4x eruit lag de router eens een reset gegeven... gaat nu al een paar dagen goed. Vermoed dat een instabiele verbinding iets is waar deze smartphone moeilijk mee om kan gaan?
Dat zou goed kunnen idd, alle andere wifi apparaten hier in huis hebben geen wegvallende verbinding maar de Ubee router van Ziggo is niet zo'n geweldig apparaat, dus misschien is de telefoon idd gevoelig hiervoor.
Dag heren,

Slurp jullie telefoon wel veel energie bij internetten? Voor mijn gevoel wel..
Dat gevoel heb ik ook idd, zodra je gaat internetten zie je de procentjes bijna per minuut wegtikken.
Bij mij geen ervaring dat internetten erg veel energie slurpt. Wel dat de batterij heel langzaam zakt tot ongeveer 50%, dan lang op die waarde blijft hangen en vervolgens ineens snel in het rood zakt. Maar de enorm lange batterijduur blijft een heel groot pluspunt. Vandaag de systeemupdate met gratis TomTom geļnstalleerd; ziet er goed uit!