Steelseries Apex Raw (Qwerty)

Specificaties Bedraad Qwerty met Standaard toetsen - Bekijk alle specificaties

Steelseries Apex Raw (Qwerty) Review

LnC 15 augustus 2014, laatste update op 15 augustus 2014, 507 views

Steelseries Apex Raw (Qwerty)

Prima toetsenbord die zijn geld waard is. Goede drivers aanwezig waar je alles kan instellen. Verlichting van de toetsen zijn "on the fly" aan te passen i.c.m. de steelseries toets. (plus andere functies zijn hiermee ook aan of uit te zetten)

Pluspunten

• Mooie vormgeving.
  • Niet teveel poespas aanwezig.
  • Rubberen voetjes makkelijk aan te passen.
  • Prima voor gamen.

Minpunten

• Voor veelvuldig typen is dit toetsenbord minder goed te gebruiken (maar dat kan ook aan mij liggen). Ik heb het idee dat ik met typen de toetsen harder moet indrukken dan andere toetsenborden.
  • De spatietoets maar een meer "klik" geluid dan de andere toetsen.

Schrijf ten minste 100 woorden. Als je dat te lang vindt, schrijf dan alleen wat bij 'Korte toelichting'.

Heb jij ook een Steelseries Apex Raw (Qwerty)?

Lees eens een review van Fouritain of Opinion voor een goed voorbeeld en inspiratie voor je eigen review.
Toch bedankt voor de moeite die je erin gestoken hebt. ;)
Voor een paar tientjes meer heb je de Apex, die er heel wat gelikter uitziet.
Vind de Raw ook mooi hoor :).
Allereerst bedankt voor de reply's op mijn (eerste) review. Ik heb deze ook in een korte tijd geschreven. Ik zal de review een dezer dagen aanpassen naar een uitgebreidere en een meer complete versie.
Kun je svp iig iets meer tekst neerzetten bij de korte toelichting?
Dit is wel erg dramatisch zo :')