Samsung Galaxy Gear Fit Zwart (Zwart) Review

pbaranyi 15 augustus 2014, laatste update op 15 augustus 2014, 1.247 views

Samsung Galaxy Gear Fit Zwart (Zwart)

We hebben de Gear fit gekregen bij een galaxy S5. De vormgeving is mooi de kleur zwart is wat minder als je een witte telefoon uitkiest. Wel goed dat er andere kleur bandjes in de handel zijn. Leuke gadget maar niet echt praktisch gezien de plaatsing van het scherm.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Leesbaarheid scherm
  • Hartslagmeter

Minpunten

• weinig regels om mail te lezen
  • Als je je berichten wilt lezen moet je of je arm onmogelijk draaien om je horloge op omdraaien naar de binnenkant van je arm.

Als we de gear fit niet cadeau zouden hebben gekregen zou ik nooit voor dit horloge hebben gekozen. Het scherm is goed alleen de oriŽntatie is verkeerd om. Het horloge is ook niet te gebruiken met een oudere Galaxy S2.

De features zoals de fitness mogelijkheden zijn wel leuk alleen zegt mijn vrouw ik ga dat ding echt niet dragen naar de fitness veel te hoog geek gehalte.

Kortom leuk als je het cadeau krijgt maar niet als je het moet kopen. Kies dan voor een horloge met een vierkant scherm.

Heb jij ook een Samsung Galaxy Gear Fit Zwart (Zwart)?

Scherm kan je wel draaien.
is het dan weer niet veel te smal?
Voormgeving, Formgeving, harDslagmeter?
Het is wel wat smal. Op mijn werk kan ik niet altijd mijn telefoon pakken. Ik kan nu tenminste wel wat zien. En als het belangrijk is kan ik op mijn telefoon verder kijken. Je kan bijna al je apps op de gear instellen. Dus dat is wel gemakkelijk.