Specificaties Tower, 6 interne + 2 externe bays - Bekijk alle specificaties

Sharkoon T28 (groene leds) Review

brogamma 14 augustus 2014, laatste update op 14 augustus 2014, 424 views

Sharkoon T28 (groene leds)

Mooie behuizing met veel opties. Alleen jammer dat er geen handleiding word meegeleverd.

Pluspunten

• Window / Vele opties aan knoppen aan de voorkant / Plaats voor 40 cm Videokaarten / Zowel ondersteuning voor uATX als voor ATX

Minpunten

• Geen Handleiding / Fans niet makkelijk eruit te halen

Bij aankomst van mijn pakketje viel me al meteen op dat er een product beschrijving en specs van de behuizing aan de buitenkant van de doos staan (Ik weet niet hoe dit bij andere merken eraan toe gaat).
Ik had al een paar reviews van het product gelezen op tweakers en was ervan overtuigd dat het een goede behuizing is.

Instalatie
Ik heb mijn behuizing gekocht samen met mijn voeding. Na het inbouwen van de voeding, harde schijf, moederbord en Gpu, sloot ik alle fans en power supplies aan op de componenten. Toen ik mijn pc wilde opstarten, Gaf een fan heel even licht maar vloog er meteen weer uit. Na wat denkwerk kwam ik erachter dat het misschien wel aan da kabels van de aan en uitknop en de leds die voorin de buizing zitten, wel verkeerd konden zitten. Alles omgezet en hij deed hetzelfde. Daarna heb ik het met andere voedingen geprobeerd maar nog steeds deed hij het niet. Ik heb hierop mensen gevraagd waar het misschien aan kon liggen. Ik kreeg als tip dat het misschien aan de fans kon liggen. En dat was ook zo. mijn moederbord is een uATX moederbord (foxconn 2abf) en ondersteunde maar 1 fan.

Heb jij ook een Sharkoon T28 (groene leds)?

De fans zijn redelijk makkelijk er uit te halen. Je kan de voorkant "lostrekken". Helemaal onderin de voorkant zit een soort gleuf, zet daar je handen in en trek voorzichtig naar voren. Hierna zal deze openklikken en kan je de fans gemakkelijk losschroeven met kruiskop.
thorgal21 bedankt voor deze tip. :) Zeer nuttig!