Dell P2214H (met voet) - Reviews

Specificaties 21,5" • 1920x1080 (Full HD) • 60Hz • IPS • 8ms - Bekijk alle specificaties

Dell P2214H (met voet) Review

lvh1Newbie 13 augustus 2014, 637 views

Dell P2214H (met voet)

Goeie monitor als je graag defecte pixels hebt

Pluspunten

• Perfecte monitorstand
  • Mooie kleurweergave
  • Goedkoop voor een IPS display
  • Displayport en VGA kabel meegeleverd

Minpunten

• Veel defecte pixels

De monitorstand is zeer goed, je kan de monitor gemakkelijk 90° draaien en aanpassen in de hoogte. De kleurreproductie is goed, maar eerlijk gezegd zie ik niet veel verschil met het goedkoop TN-panel scherm dat ernaast staat.
Het enige, grote nadeel is dat na amper 2 weken de monitor te gebruiken ik al 2 defecte pixels had. Ik stuurde het daarom terug naar alternate (waar ik het gekocht had) en na 4 weken kreeg ik een nieuwe.
Na één week die nieuwe te gebruiken had ik alweer een defecte pixel. Dit vind ik spijtig want anders vind ik dit een zeer goeie monitor, zeker voor de lage prijs voor een IPS scherm (ik betaalde 160¤ ervoor)

Heb jij ook een Dell P2214H (met voet)?