Sony SmartWatch 2 Zwart (Zwart) Review

w‚ldpyk 12 augustus 2014, laatste update op 12 augustus 2014, 272 views

Sony SmartWatch 2 Zwart (Zwart)

ik heb nu 4x een smartwatch in mijn bezit gehad van sony. softwarematig perfect, alle aps lopen soepel, en met de nieuwste update kan je zelfs achtergrondjes etc veranderen. jammer genoeg laat de bouw kwaliteit te wensen over

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • stabiele software
  • genoeg apps om hem volledig te gebruiken

Minpunten

• slechte bouwkwaliteit in minder dan halfjaar 5 nieuwe gehad

Ik heb nu 4x een smartwatch in mijn bezit gehad van sony. Softwarematig perfect, alle aps lopen soepel, en met de nieuwste update kan je zelfs achtergrondjes etc veranderen. Komen veel updates die dan ook alles stabieler en uitgebreider maken

Alleen de bouw kwaliteit laat te wensen over. Het scherm zit in een frame geplakt. Nou heeft bij mijn horloge nu al 4 keer het frame zich losgemaakt van het scherm. Via t mobile steeds weer een nieuwe gekregen. ik heb door dat de frames al snel loskomen niet zoveel vertrouwen in het waterdicht zijn van de horloges. heb het zelf nog nooit uitgeprobeerd omdat ik het simpelweg niet vertrouw

Heb jij ook een Sony SmartWatch 2 Zwart (Zwart)?

Reviews door de redactie