HTC One (M8) 16GB Zilver Review

josvane 5 augustus 2014, 332 views

HTC One (M8) 16GB Zilver

Het toestel is goed in gebruik de sense interface blijft mij positief verbazen. Wel is het geluid erg hard.

Pluspunten

• Duidelijk beeldscherm.
  • Voelt degelijk aan door unibody
  • Duidelijk geluid.

Minpunten

• Het overzetten van een vorige HTC gaat erg moeilijk.
  • Geluid kan makkelijk te hard.
  • Smalle bezel waardoor apps snel meeschuiven.
  • Sense blijft op toestemming vragen

De HTC sense omgeving is net zoals op mijn vorige toestel gebruiksvriendelijk alleen blijft deze wel regelmatig vragen om toegang tot FB e.d. Verder merk ik dat de apps om het home screen makkelijk verplaatst worden.

Het overzetten van de gegevens ging niet gemakkelijk, hij wou liever importeren van een Iphone huh? ik had een one S.

Het geluid gaat te hard, zou mooi zijn als je hier een algemene limiet aan kan geven. Ik maak veel gebruik van de trilstand, het geluid aanzetten is volume+ ingedrukt houden. Hij staat voor mij dan echt te hard.

De look en feel van het toestel is super, zeker in combinatie met de dot view hoes.

Heb jij ook een HTC One (M8) 16GB Zilver?

Ik heb de One M8 nu een maand of 4 en exact 1 keer toestemming aan Sense hoeven geven voor LinkedIn, Twitter en Facebook, terwijl ik nota bene op allen ook nog 2-step verification gebruik. Dit is dus geen algemeen probleem.
"Het overzetten van een vorige HTC gaat erg moeilijk."

Vond dit juist hartstikke eenvoudig! Zit gewoon een optie voor in Sense. Gegevens van m'n oude HTC One X binnen enkele minuten overgezet naar de HTC One M8. Zelfs de wekker werd meegenomen!

Waar had je precies moeite mee?
"Wel is het geluid erg hard."

Hoe is dat een minpunt :P Er is een reden waarom er op dat ding een volumeknop zit.
Je snapt mijn punt niet, ik vindt het geluid bij een maximale instellingen gewoon te hard als ik gebeld wordt. Ik moet hem altijd 2 of 3 blokjes zachter zetten, terwijl ik met one s gewend was eventjes de plus toets ingedrukt te houden.

Een functie om de maximale volume instellingen van de + knop te beperken zou welkom zijn.