Specificaties 750W (80 Plus Gold), volledig modulair - Bekijk alle specificaties

Corsair RM750 Review

mpatrickbNewbie 4 augustus 2014, laatste update op 4 augustus 2014, 1.171 views

Corsair RM750

Weinig op aan te merken. Als je enkele kabels niet nodig hebt, sluit je ze gewoon niet aan. Goed voor de airflow. Fan staat stil bij weinig wattage. Helaas wordt hij wel heet.

Pluspunten

• Modulair
  • Stil (fan draait niet)
  • Design

Minpunten

• Warm

Prestaties en stabiliteit Score: 4
Aansluitingen Score: 5
Uitrusting Score: 5
Koelvermogen Score: 2
Ben zeer tevreden over de voeding. Mijn huidige pc moest zo stil mogelijk zijn. Met 2 Noctua NF-S12A lukt het de kast koel en stil te houden. De fan van de voeding gaat niet aan, wat hem lekker stil maakt. Toch merk ik dat de voeding heet wordt. Jammer dat de voeding alleen aangaat bij bepaalde wattage en niet bij een minimum temperatuur. Al kan het misschien geen kwaad, had het wel een fijner gevoel gegeven. Voor mij was het dan 5 sterren waard.

Heb jij ook een Corsair RM750?