Specificaties In-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

CM Storm Resonar Gaming Earphones (Aluminium, Blauw, Rood) Review

Foritain 4 augustus 2014, laatste update op 26 mei 2017, 1.912 views

CM Storm Resonar Gaming Earphones (Aluminium, Blauw, Rood)

Met een uitstekende muziekweergave, prima all-round prestaties, en een nette uitstraling is de Resonar erg indrukwekkend. Functioneert ook nog eens als hands-free oplossing voor je telefoon, is lekker licht van gewicht, komt met veel extra's, en is goedkoop. Veel plusjes, en nog geen minpunt kunnen bemerken => Aanrader.

Pluspunten

• Uitstekende muziekweergave
  • Bass FX functie geeft echt iets extra's
  • Bass FX functie eenvoudig ook uit te schakelen
  • Prima game-/filmgeluidweergave
  • Werkt ook goed als hands-free set voor je mobiel
  • Prima microfoon
  • Keurige uitstraling
  • Stevige bouwkwaliteit
  • Voldoende extra's zoals splitter, opberghoesje, extra oordopjes
  • Goedkoop
  • Ze blijven in mijn oren zitten! \.o./

Minpunten

• Het komt niet vaak voor maar: tot nu toe niets om over te klagen kunnen vinden. Misschien een CM Storm logo'tje op de oordopjes zelf als extra uitstraling?

Review: CM Storm Resonar

- Inleiding
- Specificaties
- Uitpakken
- In de Praktijk
- Conclusie

Productpagina @ gaming.coolermaster.com
pricewatch: CM Storm Resonar Gaming Earphones

Headsetjes zie ik geregeld voorbij komen, maar voor mijn laatste in-ear headphones ervaring zal ik terug moeten gaan naar eind jaren 80 / begin jaren 90 toen ik bij mijn Game Boy een setje oordopjes kreeg: je weet wel, die platte plastic dingen met rood en blauw accent. Ik ben er nooit achter gekomen of het aan de dopjes lag, of aan een eigenwijs oorkanaal dat bewust dopjes er uit knalt, maar het resultaat was dat ik vele jaren lang het idee van in-ear dopjes heb afgeschreven. Iets later in de jaren 90 met enig jeugdig optimisme Sony nog wel eens een kans gegeven met dopjes die ‘wat verder in je oor gaan met zon friemel-geval’, je moest tenslotte iets in het walkman/discman/Diamond Rio PMP-300 tijdperk (32MB oh yea!), maar ook dat maakte mijn afkeer tegen dergelijke oortjes enkel groter.

Hoewel hele generaties mij inmiddels uitlachten met de opmerking dat het "tegenwoordig allemaal anders is" kon het mij weinig schelen en hield ik vast aan die ongelukkige ervaring uit het verre verleden. Het was dan ook niet geheel zonder weerstand dat ik uiteindelijk toch een setje in-ear dopjes in mijn oren drukte. Dat setje was de CM Storm Resonar, en de ervaring maakte een dusdanige indruk dat ik deze toch graag wil delen.

Voor ik aan de review begin wil ik graag kort mijn review ‘filosofie’ uitleggen. Ik maak reviews om een realistisch, duidelijk, en compleet beeld te geven van de producten. Zo wil ik toekomstige kopers zo goed en correct mogelijk te informeren over de producten in kwestie zodat zij met vertrouwen een aankoop kunnen doen en niet voor verrassingen komen te staan. Omdat stock foto’s van veel producten vaak ver van de realiteit staan probeer ik met een flinke dosis foto’s het product goed in beeld te brengen, en foto’s worden dus nooit bewerkt, bijgekleurd, of op andere vergelijkbare manieren aangepast. Ik vind het belangrijk om enthousiast aan de slag te gaan met producten, maar mogelijke overwegingen moeten uiteraard duidelijk aan bod komen. Zoals altijd sta ik open voor suggesties om de reviews aan te passen cq te verbeteren.

De specificaties en features van de CM Storm website:

Gezien de Resonar geheel in je oren gaat is er uiteraard geen ruimte voor een 40, 50, of nog grotere driver (kort: speaker), er zit dan ook een 8mm driver in. Mogelijk verwacht je net als ik als leek op in-ear gebied dat zoiets nooit genoeg kan zijn, maar lees gerust verder. De overige specificaties wat betreft weerstand en frequenties laat ik voor wat het is, de audiofielen onder ons kunnen hier wel wat mee, het gaat mij om de beleving in de praktijk.

De aansluiting is de welbekende 3.5mm hoofdtelefoonaansluiting van bijvoorbeeld je laptop, desktop, telefoon of tablet, en de kabel is 130cm lang. Niet specifiek in de lijst genoemd is de splitter voor de 3.5mm kabel. De Resonar is niet enkel een hoofdtelefoon, maar bevat ook een microfoon voor gebruik bij gaming, of wanneer je hem als hands-free oplossing voor je mobiele telefoon wil gebruiken. Je telefoon voert audio in en uit over dezelfde 3.5mm stekker, een laptop heeft een aparte mic ingang waarvoor de splitter van pas komt.

De voornaamste feature staat ook niet in dit lijstje vermeld, maar is het eerste wat je leest als je de productpagina bekijkt: Deze oortjes hebben een gepatenteerde “Bass FX” technologie, die je doormiddel van een draairing op de oortjes naar wens aan of uit kan zetten. Je zou het een wat geavanceerdere variant van “Bass Boost” kunnen noemen.

We gaan eens wat bekijken. De Resonar komt in een compacte, maar zeer luxe verpakking aan. Een mooi materiaal, een chique doosje, en wat aardige reflecterende elementen. Het maakt zeker een mooie indruk als je deze cadeau wilt geven.

De verpakking klapt ook open, en binnenin zien we specificaties, de korte uitleg hoe de Bass FX technologie werkt. Ook zien we het product zelf direct zichtbaar achter het doorzichtige plastic. De Resonar zelf maakt meteen een luxe indruk.

Hier zien we dat wat beter. Het plastic waar het in zit is eenvoudig, maar de kleurstelling en materialen van de Resonar, en het nette hoesje, zullen ongetwijfeld enkele kopers in fysieke winkels wel overtuigen.

In de verpakking vinden we verder nog een Quick Start Guide, geen volwaardige handleiding want er valt simpelweg weinig aan uit te leggen, en een garantiekaart.

Naast de headset zelf vinden we een keurige case om hem mee te nemen, deze is relatief compact en ziet er gewoon goed uit. De rits is stevig en binnenin zit ook een elastisch deel om ze vast te zetten en schudden/schade/krassen te voorkomen.

De andere optionele extra is de 3.5mm splitter. Hoewel een telefoon zowel de speakers als de microfoon over 1 3.5mm plug aansturen, zal je voor gebruik van de microfoon op een laptop (of ander apparaat met aparte mic ingang) deze splitter willen gebruiken, als je enkel muziek wilt luisteren op een pc is hij uiteraard ook niet nodig. Hoe dan ook ziet de splitter er erg mooi uit, en voelt hij kwalitatief hoogwaardig aan. De connectors zelf zijn gold-plated wat ze in goede staat moet houden bij veelvuldig in- en uitpluggen, en hebben nette logo’tjes erop.

De kabel van de Resonar is opvallend rood, en heeft een wat rubber-achtige feel hoewel hij uiteraard niet even uit te rekken is. Zoals hopelijk ook uit de foto mag blijken betreft het een platte kabel.

Dan de oortjes zelf. De behuizing is gemaakt van aluminium, en ze hebben een rode en blauwe highlight om links en rechts aan te duiden. De letters CM Storm ontbreken ook niet op de oortjes.

Het zal deels persoonlijk zijn, maar ik vind ze een mooie uitstraling hebben. Ze zijn zeker herkenbaar, maar verre van de "kijk mij eens met mijn merk XXX" uitstraling die ook regelmatig voor komt (ieder z'n ding uiteraard). In elk geval zien ze er degelijk uit, en zo voelen ze ook zeker aan. Aan de 'onderkant', of uiteindelijk de kant die mensen van buiten zullen zien, zit een stevige draai knop waarmee je Bass FX aan en uit kan zetten, daarover straks meer. Overigens hoef je de knop maar enkele millimeters te draaien om de instelling te wisselen. Ondanks dat de gekleurde ring de kant al aan geeft, staat er ook een kleine R en L op de oortjes.

De rubberen dopjes schuif je eenvoudig van de speakertjes af. Ik zeg eenvoudig omdat het niet lastig is om te doen wanneer je het wilt, maar ze zitten meer dan stevig genoeg om ze niet per ongeluk kwijt te raken, of dat de speakers tijdens gebruik uit de rubbers vallen. We zien hier ook het aluminium van de behuizing wat beter.

Naast de reeds geplaatste oordopjes krijg je er ook twee extra setjes bij, een kleinere en een grotere variant. Voor mij merkte in weinig verschil, en zaten ze allemaal prima (met een lichte voorkeur voor de kleine/middelmaat), maar de dame gaf aan de kleinere echt noemenswaardig prettiger te vinden. Voor ieder wat wils zullen we maar zeggen.

Verder de microfoon uiteraard niet vergeten. Naast de microfoon zit een klein knopje om telefoongesprekken mee aan te nemen of op te hangen.

De Resonar maakt bij het uitpakken een keurige indruk. Ze zijn herkenbaar zonder overdreven opvallend te zijn, en zien en voelen zeer degelijk aan. Een goede start.

Het mag duidelijk zijn dat de Resonar plug&play is, want met een 3.5mm aansluiting ben je grotendeels afhankelijk van het apparaat welke het signaal aan de oortjes door geeft. Geen software om te bespreken dus, en het enige waar je zelf enige invloed over uit kan oefenen is de maat van de oortjes die je gebruikt, en of je de Bass FX aan of uit zet. De rest komt vanaf de bron, dus ook het volume bijvoorbeeld.

Zodra je de Resonar (Resonars?) in je oren zet en er wat muziek tegen aan gooit is het meteen duidelijk: deze dingen klinken GOED. Ik mag dan wel beperkte ervaring hebben met in-ear setjes, maar er zijn grotere en duurdere headsets die niet in de buurt komen van deze muziekweergave. Het klinkt scherp / helder, het geluid voelt van lage tot hoge tonen goed in balans, en klinkt ook opvallend ‘vol’. Ook van ruis of iets dergelijks is totaal geen sprake. Dit prettige gevoel houdt ook aan wanneer je de volumeknop geheel open zet (denk wel aan je oren he), en een duidelijke indicatie dat deze oortjes zeer goede speakertjes hebben; het knalt lekker zonder dat het ruist, kraakt, of andere afwijkingen vertoont. Kortom: Zeer zeer zeer onder de indruk.

Uiteraard moet de vervelend verslavende alarmschijf van deze (of inmiddels afgelopen?) week uitvoerig en op repeat getest worden…

De gevolgen van de Bass FX worden ook snel duidelijk, zeker gezien je zelf eenvoudig kan schakelen tussen de aan- en uitstand kan je het verschil goed opmerken. Het draai-mechanisme voelt overigens zeer degelijk aan, wat een goed vertrouwen geeft voor de totale levensduur van het setje, echter heeft wel tot gevolg dat het voor aanpassen van de Bass FX stand het toch handiger is om het oortje even uit je oor te halen, al zal dat met een wat langere ervaring vanzelf niet meer nodig zijn. Ik ben echter blij dat er is gekozen wordt voor een –optionele- bass aanpassing, want er zijn wel enkele muzieksoorten/nummers waarbij ik het resultaat net even mooier vind zonder. Een smaak voor bass is sowieso persoonlijk, dus door het optioneel te maken stelt CM zowel bass-fanaten als niet-zo-bass-fanaten tevreden. Aan of uit, het klinkt gewoon erg goed. Wat het zeer zeker niet doet is de bass overdreven aanwezig maken, het is met de optie aan simpelweg een stuk rijker in de onderste tonen.

Dezelfde positieve lijn zet door wanneer je aan het gamen slaat. Hoewel ik mijzelf anders dan voor het testen niet met in ear dopjes zie gamen is CM Storm wel het gaming merk van Cooler Master, en worden gameprestaties ook op de website genoemd. Na direct zeer onder de indruk te zijn van de muziekweergave waren de verwachtingen tijdens het gamen wat hoger, maar wederom stelden ze niet teleur met een uitstekende algehele prestatie. Tijdens het gamen van verschillende games met de Bass FX aan viel wel op dat de stemgeluiden van characters, en de zwaardere geluiden als explosies, net wat aanweziger waren dan de overige geluiden, terwijl bij muziek de ervaring in mijn opinie zeer gebalanceerd was. Geen bezwaar natuurlijk, want juist heldere stemmen is fijn tijdens het gamen, en sommige bass-opties van headsets laten weinig van stemgeluiden over. Bass FX is hier een uitstekende toevoeging voor shooters of andere games met veel geknal, maar voor de meeste rustigere games zou ik de optie uit laten voor een iets gebalanceerdere ervaring. Al met al is de Resonar prima voor wat game doeleinden, echter als pc gaming je primaire doeleinde is betwijfel ik of je sowieso in-ear setjes zal kopen.

De filmweergave lag in lijn met het gamen, de Bass FX begon m.i. meer op een echte muziek feature te lijken, en een reeks aan films en series in verschillende genres deden het net even beter met Bass FX uit. Begrijp mij niet verkeerd; het geluid is wederom scherp en helder, stemmen zijn zeer goed te verstaan, en ook de actie-scene’s spelen prettig weg. De Resonar zal vermoedelijk vooral een filmpje op de telefoon of tablet moeten vergezellen, en daarvoor is de geluidsweergave zeker meer dan uitstekend. Ook voor een film op een flinke FullHD laptop op reis is het een fijne metgezel, maar verwacht uiteraard niet dat je je mooie huiskamer versterker/speakerset van een paar 100 (of 1000) euro in de verkoop zet om je vrijdagavond filmpje voortaan met in ears te gaan beluisteren.

Testen doe je uiteraard niet alleen,en dat was meteen een leuk moment om te laten zien hoe de Resonar er in een oortje uit ziet. Ook de dame was zeer te spreken over de kwaliteit, en besloot ze maar even mee te nemen op een kleine wandeling. Dat, en ze is m.i. een plaatje...

Een headset met zo’n positieve geluidsweergave heeft uiteraard geen problemen met het voeren van een telefoongesprek. Stemmen klinken helder, je hoort wederom geen geruis of andere onzin, al ben je uiteraard wel afhankelijk van wat de persoon aan de andere lijn aan jou door geeft. Hoewel de handleiding enkel iPhone compatibiliteit specifiek noemt werkt deze headset (uiteraard) ook gewoon prima met andere telefoons zoals de Nexus 4 en 5 hier in huis, en ook het knopje om een gesprek aan te nemen of op te hangen werkt uiteraard naar behoren.

Op de vraag hoe ik aan de andere kant over kwam met gebruik van de microfoon van de Resonar was het antwoord tijdens meerdere gesprekken zowel binnen als buitenhuis: “Helder, gewoon helemaal prima”. Na de headset even uit handen te geven kon ik enkel hetzelfde concluderen: er is weinig mis met de microfoon om gesprekken te voeren, of om tijdens het gamen goed te kunnen communiceren. Niets om lekker warm van te worden, maar hij doet gewoon goed z’n werk en klinkt in elk geval beter dan de microfoons van de Nexus 4 en 5 tijdens telefoongesprekken. Een opname op de computer bevestigde dat ook, de opname klinkt zeker niet onprettig.

Naast de geluidsweergave en de microfoon zijn er nog enkele elementen van belang. Om te beginnen de geluidsdemping van geluiden van buiten, en tegelijk de irritatie die je bij je medemens kan verwekken door hen ongevraagd mee te laten genieten van jouw favoriete muziek. Het antwoord op beide punten is eenvoudig: Geluiden van buiten worden zeer goed buiten gehouden want je hoort zelf nauwelijks nog iets anders zelfs zonder dat je iets door de speakers laat komen, en zelfs met mijn telefoon of laptop volume op volle bak valt er op een afstand van een meter door buitenstaanders nauwelijks iets te horen. En dat is wanneer de omgeving zeer stil is. Zodra er ook maar minimaal omgevingsgeluid is valt de Resonar geheel weg, en je kan dus flink hard genieten van je muziek zonder als asociale over te komen. Prettige eigenschappen. Let overigens wel op bij gebruik in het verkeer, want het dempen van geluiden van buiten kan daar een risico vormen. Één oortje om een gesprek te voeren tot daar aan toe, maar blijf aub een beetje nadenken en opletten, zie helaas te veel mensen met kneiterharde muziek uit hun (ik noem wederom maar iets fictiefs) met hun "Dr Heinz Freatsaus" headgear problemen in het verkeer veroorzaken.

Een ander voordeel wat ik direct kon waarnemen is de mogelijkheid om ze schoon te houden. De rubbers zitten voldoende stevig zodat je ze er niet onbedoeld af haalt, maar de optie om ze er af te halen is zeer fijn voor de hygiene. Een dun wattestaafje of een tandenstoker en een beetje vochtig doekje en je houdt je oordopjes presentabel.

Als laatste, ik kan er natuurlijk niet om heen na mijn inleiding. Deze dingen blijven gewoon in mijn oren zitten. Had niet verwacht dat die dag nog zou komen; schudden, rennen, springen, ze blijven keurig op hun plaats. Het zal dan toch ooit eens aan die Game Boy dingen gelegen hebben...

Zoals vaker nog enkele foto's voordat we naar de conclusie gaan:

De CM Storm Resonar is een product welke mijn verwachtingen ruim heeft overtroffen, ik probeer alle producten met enthusiasme te benaderen, maar wanneer je voor zeer positieve verassingen komt te staan is het net even extra leuk om een reviewtje te maken. Niet alleen zitten ze comfortabel, en blijven ze ook goed zitten, maar de geluidsweergave is uitstekend. Een primaire game of film headset zal ik het niet noemen, daar hebben degelijke over-head headsets wel een voorsprong, maar een filmpje op je tablet, telefoon, of laptop speelt hij prima en erg prettig weg, en ook games in verschillende genre’s komen prima tot hun recht. In geen enkele ervaring had ik het gevoel dat de Resonar de bron audio te kort deed. De muziekweergave is in mijn ervaring wel het hoogtepuntje van de Resonar, deze is uitzonderlijk goed; in balans, helder, geen issues op hogere volumes, en vooral de fijne toevoeging genaamd “Bass FX” geeft een rijke extra dimensie. De vele muzieksoorten die profiteren van een rijke weergave van lagere tonen doen de Resonar klinken als een flink grotere, zwaardere, en duurdere headset.

De geluidskwaliteit combineerd met een minimaal gewicht, een mooie collectie extra’s voor onderweg, de optie om hem als telefoon-headset te gebruiken, een nette uitstraling, stevige kwaliteit, en een zeer mooie prijs maken het een serieuze contender voor mensen op zoek naar een mooie in-ear set. Bij mij krijgt de CM Storm Resonar dankzij z’n prestaties en scherpe prijs in elk geval een permanent plekje in de dagelijkse activiteiten, en dat terwijl ik tot voorkort geen moment had overwogen ooit nog in-ear setjes te bekijken.

Enkele hogere res fotos voor de liefhebber, klikken voor de volledige versie:

Terug naar boven

Heb jij ook een CM Storm Resonar Gaming Earphones (Aluminium, Blauw, Rood)?

Top review! Ik twijfel alleen nog of ik hem zal nemen vanwege de iPhone compatibiliteit. Welke functies kan ik gebruiken die ik normaal gesproken ook op m'n iphone oordopjes heb, en welke niet ?
Ik heb zelf geen iPhone meer, maar ik zou niet weten welke functies je specifiek zoekt? Met mijn Nexus kan je hem inpluggen en gebruiken om muziek te luisteren, te bellen, met het knopje naast de mic opnemen en ophangen. Tijdens het muziek luisteren schakelt ie uiteraard de muziek uit als je een gesprek aan neemt. Dit kan de iPhone ongetwijfeld ook, maar ik zou niet weten wat je nog meer nodig zou hebben van een headsetje?

En uiteraard dank voor je reactie :D
Ik was benieuwd of je ook het volume kan regelen, en evt. nummers voor- en achteruit kan spoelen :D
Ik betwijfel het, volumeregeling zit niet op de headphones, en ik denk niet dat het 'skip song' signaal via de headset doorgegeven kan worden? Zal het bij het volgende gebruik even proberen, al heb ik zelf geen muziek op mn Nexus, maar kan zien of Spotify skipt. Iemand met een iPhone misschien die kan bevestigen of het anders zit met apple spul?
Top, ik wacht het eventjes af!
hey Foritain.

De eerste keer dat mijn Hammerhads terug moesten was omdat de drivers uit de behuizing kwamen. Met andere woorden slecht afgewerkt. 2de keer kwam uit 1 van de oortjes geen geluid meer.

Bij mijn huidige versie ben ik inmiddels bij een oortje de stoffilter kwijt (jup i know right)

dan over het geluid. ik ben nogal gek van muziek met een goede bass en daar doen de resonars zeker niet onder t.o.v. de hammerheads. Sterker nog de hammerheads (zonder microfoon) kosten 60 euro, en zijn kwa geluid slechter (imho) dan de Resonars. Of het in de buurt komt van de Senheiser in ears die ik ook gehad heb kan ik niet bevestigen (die zijn inmiddels ook opgebruikt) maar die zijn kwa prijs een stuk hoger.

prijs kwaliteit/extras heb ik op dit moment nog geen betere kunnen vinden.
Ouch, dat is wel zuur als zoiets 2x gebeurt met dure spulletjes. Dat brengt nog een ander punt: als je ze kwijt raakt (moet wel te voorkomen zijn met een doosje?) valt een paar tientjes nog wel te overzien.

Ik zie deze headsets ook voornamelijk voor gebruik onderweg met een smartphone, in-ears zonder microfoon functie lijkt mij wat dat betreft verre van ideaal...
het viel nog binnen mijn garantie, maar duurde wel lang ben inmiddels wel een maand mijn in-ears kwijt geweest.

en price wise scheelt het gewoon zoveel.
Ja dat is flink balen met mooie spullen, zal je vaak toch een 2e set willen hebben. CM garantie gaat via CM nederland volgens mij, had het ooit eens nodig voor iets en dat was snel gepiept.

Ik ga mn best doen een duurdere te testen ter bevestiging, maar ik vermoed dat je voor die lage prijs in elk geval niet veel beters kan halen. Ik ben echt zeer verrast door ze.

Geef een seintje als je ze hebt he!
Dat zal ik zeker doen.
Ben eigenlijk wel benieuwd, welk maatje oordopjes zaten er op toen jij ze probeerde? Ik ben zeker geen kleine jongen en de kleine/middelmaat zitten voor mijn gevoel toch net even beter. Ga trouwens ook even uitzoeken of je nog losse oordopjes kan bestellen. Hoewel het makkelijk schoon te maken is zijn verse rubbers op zn tijd wel lekker :D
Weer een geweldige review Foritain! _/-\o_

Heerlijk om doorheen te lezen. Uiteindelijk heb je me toch weer weten te overtuigen om deze aan te gaan schaffen.

Er is alleen nog één probleem wat mij in de weg staat. Ik heb zelf ook een Nexus 5 en daar een Neo Hybrid Case omheen gegooid van Spigen. Weet niet of je die toevallig kent? Prachtig hoesje maar niet alle 3,5 mm jacks passen. Je kan de vraag denk ik al zelf verder invullen... :) Gaat dit passen?

- Danny
Hoi Danny :D En dank je :D

Ik ken die Spigen niet, maar ik zoek nog een case en die ziet er wel errggg goed uit, waar heb jij hem vandaan gehaald? Heb best interesse in dat ding.

Of het met de Resonar past, ik heb geen idee. Het plaatje van de Spigen laat wel enige ruimte zien, maar ik durf het je niet te zeggen :'(
Het was even zoeken naar de case omdat niet veel Nederlandse sites hem aanbieden. Uiteindelijk terecht gekomen bij Knaldeals.com. Kende ik niet nooit wat besteld maar nette service volgende dag geleverd netjes verpakt.

Als je echt van plan ben aanteschaffen zou je dit dan willen vermelden en achteraf even reageren of de oortjes passen? Dat zou ik erg appreciëren en is mijn probleem opgelost. ;)

- Danny
29,--.. Bij amazon.de kost die incl levering naar NL 23,90 oid. Ik denk er zelf nog even over na. Als je in de buurt van Den Haag bent mag je het komen testen natuurlijk :p

Ik laat het wel weten, maar heb zo veel te doen op dit moment dat een hoesje uitzoeken nog niet bovenaan staat. Ik wou hem gisteren vlot bestellen, maar de reviews op Amazon waren redelijk wisselvallig, dus ik laat het even zitten voor een rustiger moment.
Weer een erg mooie review _/-\o_ .
Ik heb zelf de Razer Hammerheads maar na deze in ears geprobeerd te hebben bij een vriendin wil ik wel de switch gaan maken. helemaal omdat de prijs die ik voor deze jongens betaal de helft minder is dan die van de Hammerhead pro, en ik inmiddels mijn 3de set hammerheads heb (2maal mijn eigen setje terug gestuurd voor reparatie).

Ik heb al uit vele reviews gemerkt dat deze Resonars wel van degelijke kwaliteit zijn en qua audio heb ik nog niks op te merken gehad.

Binnenkort dus maar even deze jongens gaan halen.
Dank je wel :D

Ik ben nu wel heel benieuwd wat er mis was met die hammerheads dat ze 2x terug moesten? Ook ben ik benieuwd naar je mening over hoe jij het geluid vind klinken naast elkaar. Ik ken die dingen zelf niet, maar ik was dermate onder de indruk van deze Resonars dat ik heel benieuwd ben of en hoe flink duurdere in-ears in verhouding staan. Ik betwijfel of het lukt, en als dat al het geval is of het in verhouding is met de prijs die je betaald.
En weer zo'n mooie review! Netjes en +3. :) Wel grappig om in de reacties het verschil in ervaring met de dopjes te lezen, zo kan het compleet anders gaan.
Dank je wel :D Ervaringen blijven altijd lastig in te schatten he, veelal zijn mensen erg gelukkig totdat er opeens iets kapot gaat, dan stort het hard in.Ik mag wat dat betreft van geluk spreken dat ik zelden echt ontevreden ben, maar dat help je zelf ook door je goed in te lezen op de producten die je koopt. Overigens zeg ik dat wel, maar er komt binnenkort een review aan van iets waar niets over te vinden was, en waar ik zeer ongelukkig mee achter bleef... zo realiseer ik ook weer hoe handig reviewtjes zijn nietwaar? :D
Geweldig deze review!! Ik ga deze bestellen nadat je zei dat die andere geen microfoon had, echt super bedankt!
Hoi :D Leuk hoor, wordt inderdaad wel wat makkelijker als je er achter komt dat een alternatief niet aan de eisen voldoet :P

Fijn dat ik een beetje heb kunnen helpen, en ik zou het leuk vinden als je straks laat weten hoe ze bevallen! Maar volgens mij komt dat helemaal goed!
Ik heb hem!!! Echt een fantastisch ding, super super super bedankt voor de review je hebt mij erg geholpen!!

Ik zie dat je allemaal super reviews maakt ik ga ze allemaal volgen!! Ik kan binnenkort nog wel een leuk toetsenbord gebruiken!
Nou dat is leuk te horen want daar doen we het voor. Veel plezier er mee, en dit soort bericthjes waardeer ik zeer. Ik heb overigens wel een paar toetsenbord reviewtjes in de lijst staan, zal nog even duren denk ik voordat er een nieuwe komt, maar wie weet :D Wat zoek je trouwens?
Er netjes en net als jij ben ik erg blij met mijn CM Resonar..
Jammer van de korte kabel, als ik deze achter in mijn pc aansluit en een beetje wil kunnen bewegen heb ik toch zeker 2,5 tot 3 meter nodig.
Waarom niet voorin je pc? :D Verlengkabeltjes zijn ook geen dure oplossing overigens.
Dan bungelt alles voor en hier zijn er personen die soms klungelig zijn :P

Maar verlies je dan niet de bassFX of geluidskwaliteit met een simpel verlengkabeltje?
Niet als je speciale kabels koopt die door elfjes gemaakt zijn uit puur zilver ten tijde van een volle maan.

Alle gekheid op een stokje: Nee dat maakt niet uit (tenzij je kabel brak is) voor de kwaliteit. BassFX zit in het oortje zelf, dus ook dat maakt niet uit.