Motorola Moto G (2013) (4G) 8GB Zwart Review

redecal 3 augustus 2014, laatste update op 3 augustus 2014, 1.417 views

Motorola Moto G (2013) (4G) 8GB Zwart

briljante prijs voor dit toestel! 8gb is wat krap, maar ik heb er zonder problemen een 64gb samsung sd-card in kunnen zetten. kwa snelheid is het echt een fijn apparaat. heb inmiddels een hoop apps geinstalleerd en niks stottert of hapert. scherm is scherp en helder met goede kijkhoeken.

Pluspunten

• prijs
  • snelheid, snel genoeg voor zakelijk gebruik en lichte games
  • 4g ondersteuning
  • scherm
  • kale android, stock moto apps kunnen evt gewoon disabled worden
  • voelt als een upgrade komend van een htc one x+
  • toestel voelt degelijk aan

Minpunten

• eigenlijk niet, misschien had het toestel iets dunner mogen zijn

Voor de gedetailleerde review kan je overigens beter de review van Tweakers lezen:

reviews: Motorola Moto G: budgettopper

Wat alleen anders is aan de Moto G (4G) t.o.v. de "normale" Moto G is dat deze dus WEL een sd card slot heeft en ook nog eens 4G (duh!) ondersteund.

Dat maakt het toestel in mijn ogen echt onverslaanbaar voor de wel heel vriendelijke prijs van 200 euro. Dat de camera idd wat matig is, is voor mij absoluut geen probleem, die van mn vorige One X+ doet het namelijk ook niet heel veel beter. Voor snapshots voldoet deze prima en voor echte foto's pak ik wel een echte camera ;-)

Heb jij ook een Motorola Moto G (2013) (4G) 8GB Zwart?

Reviews door de redactie

Welke Class heeft je Samsung SD kaart met 64GB ?