Sony MDR-ZX750BN (Zwart) - Reviews

Specificaties Over-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Sony MDR-ZX750BN (Zwart) Review

Pinin 1 augustus 2014, laatste update op 22 augustus 2014, 1.080 views

Sony MDR-ZX750BN (Zwart)

Deze koptelefoon is een fijne koptelefoon met een mooi geluid en frequentiebereik. Zeker voor het geld een goede keuze. Voor mij is het draagconfort niet ideaal, maar dat is imho niet echt sony aan te merken.

Pluspunten

• BT koppeling gaat makkelijk
  • NFC koppeling gaat snel
  • Goed frequentiebereik, ook mooie middentonen
  • Netjes afgewerkt
  • Noise Canceling werkt erg goed (maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal)
  • Bedieningsknoppen werken erg makkelijk en logisch, ze voelen stevig aan.
  • Momenteel voordeligste A-merk koptelefoon met BT3, actieve ruisonderdrukking en over-ear

Minpunten

• Iets te veel bas naar mijn smaak
  • Drukt voor mij iets te hard op mijn oren, maar voor mensen met een smaller hoofd zal het perfect zijn.
  • Af en toe heb ik een stottering, waarschijnlijk een gevolg van bluetooth.
  • Aangezien ik vrij grote oren heb, zit de koptelefoon een beetje over en op mijn oren.

** inmiddels retour gestuurd omdat hij te oncomfortablet zit, te strak, te warm en valt niet goed over mijn oren. **

Heb jij ook een Sony MDR-ZX750BN (Zwart)?

Afgezien van de kostprijs, hoe doet deze headphone het tegenover bose soundlink on ear of de beats solo 2 ?
Ik heb ze beide niet geluisterd, de Sony is al snel retour gegaan vanwege het gebrek aan comfort bij mij.
Ok en welke heb je nu dan?:)
Niks, kan geen koptelefoon vinden die aan al mijn eisen voldoet incl. prijs.
Dus gewoon wat dopjes :)