Tritton PRO+ True 5.1 Surround Headset (PC/MAC) Wit Review

rickieboy57 30 juli 2014, laatste update op 30 juli 2014, 1.807 views

Tritton PRO+ True 5.1 Surround Headset (PC/MAC) Wit

Headset is redelijk maar bouwkwaliteit is gewoon absurd slecht! Microfoon is goed en geluid is ook goed maarja.. wat heb je eraan als hij breekt!

Pluspunten

• Goede Microfoon. -Goed geluid -Comfortabel -2 Audio devices voor chat en voor surround(ECHT FANTASTISCH)

Minpunten

• Slechte prijs. Bouwkwaliteit. Te goedkoop materiaal.

Features Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 3
Ik zal deze headset als ik u was niet kopen (kijk bijlage) ik heb deze headset een paar manden gebruikt en tijdens het gamen voelde ik ineens dat hij erg los op me hoofd zat... En dat klopte hij was op het punt waar je de headset groter maakt helemaal door gebroken.... Wat een waardeloze bouwkaliteit en dit voor een headset van 150 euro... Dus wat heb ik uiteindelijk gedaan?? Ik heb er eerst een ijzeren balk overheen gespant en die vast getaped voor extra stevigheid en daarna op de breekpunten nog even een rul ducktape overheen gedaan :P. Kortom zoek je voor een Surround headset koop dan deze niet! ook al heeft ie wel gave functies zoals je geluid van bas etc harder zetten... Ookal gebruikt je dat eigenlijk nooit. En wat wel handig is is dat je een audio input van surround hebt maar via de usb kabel komt je microfoon binnen maar ook een andere audio device en die kan je helemaal controllen op het control paneeltje aan de headset vast.. Dit zorgt ervoor dat je je headset goed kan afstellen op chat en op Audio.. Vind je dit een goede feature dan zou ik je aanraden om voor een Turtle Beach headset te gaan zoeken.... Maar al wil je Goede surround en goede bouwkaliteit en wil je niet dat je headset ergens binnen 4-6 jaar kapot gaat... Koop dan de Steelseries Siberia Elite of voor de mensen die geen surround willen de Steelseries Siberia V2 Deze headset beschikt over een daarintegen super bouwkwaliteit en daar kan Tritton nog wel wat van leren. Wil je weten hoe mijn headset er nu uitziet kijk dan de afbeeldingen!!!

Heb jij ook een Tritton PRO+ True 5.1 Surround Headset (PC/MAC) Wit?

Hoor je niet gewoon garantie te hebben?
Ik ben ermee naar de winkel gegaan.. Maar omdat hij is gebroken op een plek waar hij vergroot of kleiner word krijg ik waarschijnlijk geen geld terug omdat ze dan zeggen dat ik het zelf gedaan heb of omdat ik bijvoorbeeld dan volgens hun een te groot hoofd heb waardoor hij breekt... Maar nu je het zegt ik ga toch maar een poging wagen
de fabrikant heeft vast wel statistieken hoe vaak zo'n ding kapot gaat. En voor 150,- kun je minstens een poging wagen idd :)

tip: koop voortaan een Logitech ;)
Hier ben ik het niet helemaal mee eens inderdaad logitech is goed maar ik ken ook mensen die kapotte logitech headsets hebben.. en ik heb sinds kort een paar steelseries producten en ik moet zeggen dat die niet kapot te krijgen zijn.. ook de headsets niet
Grappig. Vrienden van me gaan door zo'n drie sets Steelseries per jaar heen :p

ach, alles kan kapot.
Haha dat is waar :P Heb je toevallig Skype lijkt me leuk om is keertje met je te skypen.. mijn skype is : rickieboy57
Rickieboy ik heb gister berichten gestuurd naar jou skype zou je me kunnen helpen daarmee
Ik zou aandringen op geld terug of een vervangend artikel, maar goed om deze ervaring te delen op Tweakers!
Dat zekersssss En al deze moeite die ik doe gewoon op me verjaardag he :P
Dat was het eerste waar ik aan dacht. Met zoiets ga je toch gewoon terug naar de winkel..
#UPDATE#

Vandaag tehoren gekregen dat ik een nieuwe headset krijg!!! ECHT SUPER SUPPORT VAN MADCATZ!!! EN DAN OOK NOG IS BINNEN EEN WEEK!!!!
Ik ben nog verder gaan zoeken naar andere mensen die ook deze headset hebben... En wat blijkt... Bij bijna iedereen is hij kapot... Vandaar ook het tekort uit de MadCatz fabriek ook....

Want ik zit nogsteeds op me headset te wachten
*update*

Na 3 maanden nog gezijk met de costumer support en nogsteeds geen headset. Echt bar en bar slecht dit en ze zeggen zelf al dat er superveel requests zijn... oftewel de headset gaat gwn altijd kapot
De mijne is ook kapot bij het draai stuk. Ik soe hem af krak een van de epaker eraf gebroken. Nou lekker handig dit😑👌🏻