Logitech Pure-Fi Express Plus 2.0 (Zwart)

Specificaties Stereo-speaker - Bekijk alle specificaties

Logitech Pure-Fi Express Plus 2.0 (Zwart) Review

Mark Rutte 28 juli 2014, 204 views

Logitech Pure-Fi Express Plus 2.0 (Zwart)

Prima product voor een prima prijs, echter denk ik wel dat op dit moment betere speakers te verkrijgen zijn, ook heb ik mijn twijfels bij de meerwaarde van het surround sound.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Surround dock speaker

Minpunten

• Afstandsbediening
  • Vangt snel stof
  • Als hij geen stroom heeft dan moet je de tijd opnieuw instellen

Muziekweergave Score: 4
Film/gameweergave Score: 4
Basweergave Score: 4
Mid- en hoogweergave Score: 4
De afstandsbediening werkt gering en doet het bijvoorbeeld niet van een verre afstand oid. Daarnaast vangt de surround speaker veel stof, dit is te wijten aan de kleur en afwerking van de speaker. Tenslotte is het vervelend dat je elke keer de tijd opnieuw moet instellen als het product geen stroom meer heeft, dit is onprettig als je hem regelmatig verplaatst. Maar al met al vind ik dit zeker geen miskoop en ben ik nog steeds tevreden met het product

Heb jij ook een Logitech Pure-Fi Express Plus 2.0 (Zwart)?