HP x4000 (Zebra Fade) Review

Calibisto 16 juli 2014, laatste update op 16 juli 2014, 79 views

HP x4000 (Zebra Fade)

De muis zou een ruime voldoende scoren als het bereik niet zo slecht was. Echter voor een draadloze muis is deze zo slecht dat er weinig overblijft de muis als waardeloos te beoordelen.

Pluspunten

• Goede werking op diverse ondergonden.
  • Ligt lekker in de hand voor een niet al te grote muis.
  • Geen extra drivers nodig,

Minpunten

• Heel slecht bereik.

Een niet al te grote muis die desondanks toch aardig in de hand ligt.
Geen extra drivers nodig, gewoon plug & play.

Het bereik daarintegen is slecht en haalt bij lange niet de voorgeschreven 10m.
Bij gebruik vlak bij mijn desktop werkt hij prima (ontvanger op ongeveer 50cm), verplaats ik de muis naar de andere kant van mijn toetsenbord (ontvanger afstand ongeveer 80cm) begint hij al te haperen.

Heb jij ook een HP x4000 (Zebra Fade)?