Specificaties Videokaartkoeling (actief gekoeld) - Bekijk alle specificaties

Gelid Solutions ICY Vision-A (AMD Series) Review

Fleximex 12 juli 2014, laatste update op 12 juli 2014, 332 views

Gelid Solutions ICY Vision-A (AMD Series)

Installatie is lastig, tijdrovend en de gebruiksaanwijzing is niet duidelijk. Als de koeler er eenmaal opzit presteert die geweldig. Mijn videokaart is in mijn mining rig, op full load, maar liefst 20-25 graden koeler. Before: 90-95 graden; After: 70 graden. Aankoop geslaagd. Ik heb als koelpasta btw 'Artic MX-4' gebruikt.

Pluspunten

• Koelt extreem goed
  • Blijft stil

Minpunten

• Installatie precisiewerk
  • Installatie tijdrovend
  • Handleiding niet heel duidelijk
  • Fans steken iets uit, wat cable-management lastiger maakt

Geluidsproductie (min) Score: 5
Geluidsproductie (max) Score: 4
Koelvermogen Score: 5

Heb jij ook een Gelid Solutions ICY Vision-A (AMD Series)?

Wat is er zo lastig aan de installatie? Ik vond het behoorlijk meevallen namelijk.

Tijdrovend geloof ik wel, al die koeldingetjes erop plakken doe je niet zomaar.
Het was even kijken hoe je alles moest doen en die plakkertjes werkten ook niet altijd mee :P

En toen blokte zo'n koelribje weer de koeler en kwam ik erachter dat ik een ander moest hebben.
En een rij van kleine chips op de 7950 hadden samen een breedte en lengte waarvoor geen passende koelrib voor was.
Ik moest soms dus ook wat knutselen.