Specificaties Draadloos Qwerty met standaard toetsen - Bekijk alle specificaties

Microsoft All-in-One Media Keyboard (Qwerty UK) Review

Munchkin 10 juli 2014, laatste update op 10 juli 2014, 243 views

Microsoft All-in-One Media Keyboard (Qwerty UK)

Het is een prima toetsenbord voor een toepassing (bv. HTPC) waar niet al te veel getypt hoeft te worden. Zit degelijk in elkaar. Het bereik van het toetsenbord is in orde.

Pluspunten

• Compact
  • Vormgeving
  • Degelijk
  • Radiobereik in orde
  • Touchpad bediening werkt prima

Minpunten

• Niet geschikt als toetsenboard voor dagelijks werk
  • Toetsen kleiner dan normaal, wat type iets lastiger maakt voor personen met grotere handen
  • Ik mis een knop voor de rechtermuisknop aan de linkerkant

Ik kan de HTPC prima vanaf de bank bedienen. De touchpad werkt prima, "muizen" gaat precies genoeg voor HTPC bediening. De muisknoppen zitten aan de onderkant van de touchpad, maar die vind ik vanaf de bank niet lekker te gebruiken. Gelukkig zit er ook een linker muisknop knop aan de linker kant, zodat je met de rechterduim de muis kunt sturen en dan met links kunt klikken. Ik mis wel een knop voor de rechtermuisknop bediening, dat had het toch wat makkelijker gemaakt.

Heb jij ook een Microsoft All-in-One Media Keyboard (Qwerty UK)?