Specificaties Over-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Sennheiser Momentum Over-ear (Zwart) Review

nklNewbie 7 juli 2014, 825 views

Sennheiser Momentum Over-ear (Zwart)

De koptelefoon ziet er niet alleen mooi uit, maar geeft bovenal een goed geluid. Mijn eerste voorkeur ging uit naar de on-ear versie, maar die vond ik uiteindelijk te klein. Ik ben erg tevreden over zijn grotere broer. De koptelefoon oogt en voelt robuust. Absoluut een aanrader!

Pluspunten

• zeer goed geluid / mooi design / luxe afwerking / iPhone belfunctionaliteit / kwaliatieve grote schelpen / gering omgevingsgeluid

Minpunten

• vrij prijzig / niet vouwbaar

De koptelefoon ziet er niet alleen mooi uit, maar geeft bovenal een goed geluid. Mijn eerste voorkeur ging uit naar de on-ear versie, maar die vond ik uiteindelijk te klein. Ik ben erg tevreden over zijn grotere broer. Ook handig is de belfunctionaliteit (alleen voor Apple producten). Dat was voor mij een must. Het geluid is subliem en door de grote schelpen heb je nauwelijks last van omgevingsgeluiden. De koptelefoon oogt en voelt robuust. De afwerking is erg netjes (wat je eigenlijk ook wel mag verwachten van een koptelefoon in deze prijsklasse). Deze koptelefoon is niet bepaald een koopje, maar voor je geld krijg je wel een erg goede koptelefoon. Absoluut een aanrader!

Heb jij ook een Sennheiser Momentum Over-ear (Zwart)?