WD TV HD Media Player - Reviews

WD TV HD Media Player Review

Boly 13 februari 2009, laatste update op 13 februari 2009, 938 views

WD TV HD Media Player

Pluspunten

• Lage prijs
  • Speelt MKV, ISO
  • HDMI
  • DTS
  • 2 usb poorten.
  • Beeld, geluid kwaliteit perfect.
  • plug and play

Minpunten

• opties Afstand bediening beperkt.
  • Menu mag meer overzichtelijker.
  • reactie afstand bediening niet altijd even snel.
  • Geen aan/uit knop
  • Voor mensen die geen dts alleen geluid via HDMI of ouderwets rood/wit/geel
  • Grote volle HDD´s moeten lang laden
  • Slecht voorruitspoel functie(zeer traag)

Geluidskwaliteit Score: 5
Hier mijn review over WD TV HD Mediaplayer

Ik hou het kort en krachtig

Vormgeving vindt ik er goed uitzien niks van te zeggen.

Ik speel het af op een lcd 82cm HD ready en is zelfs al bijna 3 jaar oud ziet er gewoon zeer goed uit.
En op een Kuro speelt hij perfect doet niet onder voor de duurdere Media spelers.
En geluid op de Logitech Z-5500 geluid zeer goed net zo goed als een blu ray op ps3.

Ik gebruik alleen MKV / h263 type bestand.
Alles speelt hij heel soepel, zelfs als het bestand een paar blocks miste heeft het apparaat er geen problemen. Geeft zelfs geen errors aan, terwijl als je het op pc afspeelde je een foutmelding kreeg en stopte.

Media speler die zonder pc een filmpje of serie kan kijken.

Ondertitels gebruik ik eigenlijk niet bij HD bestanden heb het niet eens uitgeprobeert.
iso bestanden afspelen werkt perfect alles doet het gewoon goed.

Menu ziet er mooi uit maar je kunt niet veranderen zoals windows verkenner beetje jammer.
alles gaat via een icoontjes en onderaan in beeld zie je de titel van het bestand.

Afstand bediening mist naar mijn mening paar sneltoetsen zoals voor ondertiteling.

Die paar kleine irritante dingetjes vergeet je snel als film begint.

Conclusie Bijna perfect voor een lage prijs.

Ben zeer Tevreden geen spijt van aankoop. als ik het eerder wist had ik hem eerder zonder twijfel gekocht.

Heb jij ook een WD TV HD Media Player?

Reviews door de redactie