Chyang Fun CF-968L (S478) Review

VanderbergNewbie 16 juni 2005, 230 views

Chyang Fun CF-968L (S478)

Pluspunten

• Klein/Intel Chipset/veel aansluit mogelijkheden/2 harddisk bays!

Minpunten

• Niet echt stil maar dat is voor een Louzy 7 euro opgelost door een fancontroller.

Het mooie aan deze barebone is dat het een intel 845ge chipset heeft en tevens ook nog een agp4x sloten en nog 1x pci heeft ondanks zijn kleine formaat.
Verder erg te spreken over de aansluit mogelijkheden zoals:
usb2.0,firewire,spdif in/out en zelf tv-out en een dvi card.
De cpu cooler heeft een blue led wat er leuk uit ziet in het donker.
Het enigste min puntje is dat de cpu cooler niet echt stil is maar daar heb ik een fancontroller tussen geplaatst en dan kun je hem toch redelijk stil krijgen zonder dat de processor te warm wordt.
Ik heb hem nu draaien met een p4 2800/533/512kb op 38 graden.
Ik gebruik hem voornamelijk voor huis,tuin en keuken gebruik en voldoet ruim aan mijn eisen.
Al met al vindt ik het een leuk product voor een lage prijs.
Ik heb de mijne op een computer beurs gekocht en kreeg zelfs nog korting omdat ik er een cpu en geheugen bij kocht.

• P4 2800mhz/512/533fsb
  • 512Mb DDR Kingston pc2700
  • 160Gb Maxtor Ata 133
  • DvdRw Samsung 16x +- D-l
  • Windows XP

Heb jij ook een Chyang Fun CF-968L (S478)?