Specificaties 4,5" display, 3G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Motorola Moto G (2013) 8GB Zwart Review

impactluke 5 juli 2014, 232 views

Motorola Moto G (2013) 8GB Zwart

Het is een geweldige telefoon voor alle gebruikers, behalve de mensen die heel veel films downloaden en kijken of zeer zware games op deze telefoon draaien die je in de App Store niet zult vinden. En hij is natuurlijke uitermate scherp geprijst!

Pluspunten

• Ziet er mooi uit (en is ook redelijke licht en best dun)
  • Hij is erg snel (in de maand dat ik hem had is hij nooit vastgelopen en ik ben een zware gebruiker)
  • Hij heeft een redelijke camera
  • Het geluid is goed
  • Hij heeft genoeg geheugen.
  • Goede brouwkwaliteit
  • Erg scherp geprijst!
  • Zeer goed beeldscherm

Minpunten

• De front face camera is niet al te goed.

Deze telefoon is gemaakt om goede smartphones betaalbaar te maken.
Deze telefoon is erg snel, heeft genoeg geheugen!
De camera is goed te gebruiken, de kwaliteit van het beeld gaat alleen erg achteruit bij inzoomen en bij dingen die in de verte zijn.
Dit is zeker een van de betere smartphones met een uitermate scherpe prijs!

Voor vragen, stuur een berichtje.

Een ding trouwens, hij heeft een speciale nano-coating die tot in zekere mate waterdicht zou maken.
Waterdicht is hij zeker niet! Spatwaterdicht wel, maar waterdicht niet.
Toen ik was vergeten dat de Moto G in de broekzak van mijn zwembroek was, ook al heeft hij er maar 20 seconden ingelegen, was hij wel echt kapot en niet meer te gebruiken.

Heb jij ook een Motorola Moto G (2013) 8GB Zwart?

Reviews door de redactie