Specificaties 10,1" (1024x600), 160GB - Bekijk alle specificaties

Asus Eee PC 1001HA (Zwart, XP) Review

Mathijs_meijers 30 juni 2014, 144 views

Asus Eee PC 1001HA (Zwart, XP)

deze laptop is stevig gebouwd en heeft een goede batterijduur.

Pluspunten

• licht
  • batterijduur
  • kleine vormfactor

Minpunten

• snelheid
  • 1 gb 800mhz ram
  • niet stil voor een cpu van 2.5 watt

Ik had deze laptop gekocht en er meteen windoes 7 starter en 2gb ram opgegooid en hij loopt al 4 jaar perfect. Ik heb pas 1 bsod gehad tijdens een stress test.

De Intel atom n270 processor is een mobile cpu en heeft maar 2.5 watt een single core cpu
De chipset gebruikt 6 watt (hele laptop 40)

Het toetsenbord is een van de beste laptop toetsenborden die ik ooit heb gehad! een aanradertje voor email typen en presentaties maken.

de laptop komt met 1gb ASint 800mhz ram. niet genoeg voor mij. Met 5 chrome tabbladen werd hij al heel traag. dus heb ik er wat meer ingegooid namelijk 2gb 800mhz. nu met 10 tabbladen gaat hij nog goed.

-hij heeft 3 usb 2.0 aansluitingen
- d-sub (vga)
-audio en microphone 3.5mm
-ethernet
-power jack/
-sd kaartlezer

de muispad van deze laptop is heel goed want dat is belangrijk want je neemt hem mee zonder muis

youtube is een moeite voor deze pc. maximaal 480p bij 720 en hoger kan hij het niet hebben en hangt chrome vast en of heb je maar 10fps en de audio licht voor op het beeld

overall een beginners pctje voor een kind voor zijn school om word docs en of powerpoints op moet maken.

Heb jij ook een Asus Eee PC 1001HA (Zwart, XP)?

Ik heb dit apparaat ook gehad. Ik dacht voor word en IE gebruik een ideaal apparaat. Heb deze toen twee aangeschaft, één voor mij en 1 voor mijn vriendin.

Wat heb ik daar ontzettend spijt van gehad. Ik ben al erg snel overgestapt op mijn oude laptop die in der tijd al 4 jaar oud was. En nu 3 jaar later, ligt hij nog steeds stof te happen en mijn vriendin, die heeft ook binnen een jaar een laptop aangeschaft.
Waarom, omdat het een hele trage laptop is?