Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
jannes_japes 26 januari 2018 Product gekocht

Team Group Vulcan DDR4-3000 16GB

Tijdens het upgraden van mijn Personal computer moet ook het werk geheugen geüpgraded worden van Ddr3 naar Ddr4. Ondanks dat je ¤200,- zou moeten betalen voor een 3000Mhz+ setje bij bekende merken, heb ik deze Team Group Vulcan set gekocht. High memory speed met een aantrekkelijke heatsink.

Pluspunten

• Prijs, destijds ¤171,-
  • Werkt met meeste Intel en Ryzen chips
  • Neutraal design, past bijvoorbeeld erg goed bij een Sli Plus van Msi
  • Low profile
  • Lifetime warranty

Minpunten

• Geen RGB, maar daar kies je ook voor!

Stabiliteit Score: 5

Jarno Nelis 4 november 2018 Product gekocht

Team Group Vulcan DDR4-3000 16GB

er mooie ram sticks, vooral in combinatie met het asrock x470 master SLI, erg snel voor de prijs alleen moet je nog wel even de snelheid goed zetten in de bios maar dat is zo gedaan. mooi alluminium uiterlijk die ook helpen bij het verspreiden van warmte.

Pluspunten

• prijsklasse
  • 3000 MHz
  • zilver kleurig
  • goeie kwalittiet
  • lifetime waranty

Minpunten

• gen led (dit is een keuze)
  • nog geen

Kiragi 26 augustus 2018 Product gekocht

Team Group Vulcan DDR4-3000 16GB

Een mooi RAM-setje voor een leuke prijs. Wellicht niet een te bekend merk, maar werkte direct out-of-the-box met mijn Asus B360 moederbord i.c.m een i7 8700. Loopt niet op 3000Mhz, maar deze beperking komt door het chipset: Niet door de RAM zelf.

Pluspunten

• Goede prijs!
  • Kleurneutraal
  • Mooi design
  • Tot nu toe geen problemen gehad

Minpunten

• Nog te ontdekken!

cjpostma 29 juli 2018 Product gekocht

Team Group Vulcan DDR4-3000 16GB

Geen problemen bij mijn Ryzen 2600x. Mijn Asus mobo pakte het xmp profile meteen op. Prima!

Pluspunten

• Xmp werkt op Ryzen 2
  • 3000 mhz

Minpunten

• Niet de meest flitsend uitziende latten

nonnominandus 8 juli 2018 Product gekocht

Team Group Vulcan DDR4-3000 16GB

Prima "simpel" 16 gigabyte werkgeheugen. Deed het vanaf het eerste moment feilloos (ong 1 week al).

• Werkt

Minpunten

• Beetje prutserig plastic omhulsel

RealRichard 25 februari 2018 Product gekocht

Team Group Vulcan DDR4-3000 16GB

Goede ram, snel en stabiel. Ik heb dez gekocht met een amd ryzen 5 1600 en geen problemen mee gehad!

Pluspunten

• Snel
  • Stabiel
  • Geen problemen mee gehad

Minpunten

• .

Icky 20 januari 2018 Product gekocht

Team Group Vulcan DDR4-3000 16GB

Met de huidige ram prijzen in de pricewatch gezocht voor goedkope ram met een hoge snelheid. Deze ram van team group is was een paar tientjes goedkoper dan de competitie. Op mijn MSI b350m weet ik hem niet op 2933 te krijgen maar 2800 werkt wel.

Pluspunten

• Relatief goedkoop
  • Erg laag profiel, geen problemen met je koeler.
  • Neutraal uiterlijk

Minpunten

• icm AM4 niet perfecte support voor volledige snelheid
  • Geen RGB of andere extras

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Team Group Vulcan DDR4-3000 16GB?