Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3
revengeyo 1 januari 2018 Product gekocht

Battlefield 1 Revolution Edition, PC (Windows)

Het beste spel tot nu toe met alle uitbreidingen voor een kleine prijs! (25 euro)

Pluspunten

• Grafisch spektakel
  • Veel maps

Minpunten

• Hoge systeem eisen, krijgt veel processors op zijn knieŽn

A87 29 december 2017 Product gekocht

Battlefield 1 Revolution Edition, PC (Windows)

Ik doe maar een review want ik heb de game + premium. De premium is nu zo goedkoop IVM weinig spelers met name na 12 uur savonds! en de extreme aantallen hackers Cijfer van mij 2/10 door extreme aantallen hackers Als je hackers niet al te erg vind kopen

Pluspunten

• BF + premium
  • Graphics zijn beste ooit
  • Draait goed

Minpunten

• Extreem veel hackers/aimbots
  • Prijs alleen laag omdat game dood aan het gaan is
  • cheaters en cheaters en nog meer cheaters
  • Iedereen klaagt bijna in elke game over de hackers.aimbots en client hacks
  • Forums van EA.dice BOMVOL van boze mensen !!!

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Battlefield 1 Revolution Edition, Xbox One?