Vertagear P-Line PL6000 Zwart

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Foritain 11 september 2017
De reviewer heeft het product gekregen in ruil voor het schrijven van deze review.Foritain schreef afgelopen jaar 84 reviews, waarvan 36% gesponsord.

Vertagear P-Line PL6000 Blauw

De Vertagear PL-6000 is een Gaming Chair voor grote mensen. (Flink) Langer of breder dan gemiddeld is geen enkel punt. Uiteraard maakt de ultrasportieve zit dan ook plaats voor een soort manager-gevoel. Kwalitatief goed, stevig, goede wielen, prima verstelbaar, met wat kleine verbeterpuntjes.

Pluspunten

• Solide, goed afgewerkte stoel.
  • Goed lopende grote wielen onder een brede, stabiele wielbasis.
  • Ruime verstelopties van zitvlak, rugleuning en armsteunen.
  • Langer of breder geen punt. Een metertje of twee gaat, ik zou gokken dat tot een kilotje of 150 ook geen enkel punt gaat zijn om goed te zitten.
  • Geperforeerd PU leder ademt duidelijk beter dan gesloten varianten.
  • Lekker als je een grote, ruime stoel zoekt met meer manager dan sport feel.
  • Goed verkrijgbaar in tal van kleurstellingen.

Minpunten

• Meerprijs boven de gangbare modellen voor die extra ruimte en draagkracht.
  • Geperforeerd PU leder vangt viezigheid makkelijker op dan gesloten varianten.
  • Comfort voor de grote mensch gaat ten koste van het ultra sportieve kuip gevoel als je dat zoekt.
  • Kleinere tot gemiddeld afgemeten mensen lijken minder onder de indruk, al kunnen we dat een specifiek grote mensen model lastig aanrekenen.
  • Rugsteun straps schieten te eenvoudig van de schouders van de stoel af. Langs boven laten lopen, of mijn eigen voorkeur: weg dat ding.

Stephan2388 17 februari 2019 Product gekocht

Vertagear P-Line PL6000 Blauw

Fantastisch product. Beste bureaustoel die ik ooit aanschafte. Zit perfect. Goed verstelbaar. Gekocht direct bij Vertagear (depot zit in Nederland) voor 325 euro op black friday, een dag later had ik de stoel in huis.

Pluspunten

• Gemaakt voor lange Hollandse mannen (hier 1,91m)
  • Zitting in 'kiepfunctie' te vergrendelen, ideaal om te benen gestrekt ergens op te leggen
  • Robuust gebouwd

Minpunten

• Bevestiging van het onderste kussen moet echt beter. Bandjes doen af aan design van de stoel.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Vertagear P-Line PL6000 Zwart?

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones