×

Help Tweakers weer winnen!

Tweakers is dit jaar weer genomineerd voor beste prijsvergelijker en beste community. Laten we ervoor zorgen dat heel Nederland weet dat Tweakers de beste website is. Stem op Tweakers!

Corsair Gaming VOID Pro RGB USB Zwart - Reviews

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
2 reviews - Pagina 1 van 1
El-Julio 22 juni 2018 Product gekocht

Corsair Gaming VOID Pro RGB USB Zwart

Goeie koptelefoon met prima geluid. Microfoon valt voor de prijs van de headset wat tegen maar is goed genoeg om je verstaanbaar te maken. Dolby Surround is goed voor games die het ondersteunen anders vooral uit laten staan. Headset zit redelijk comfortabel al wat losjes, gelukkig niet te strak.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Surround

Minpunten

• microfoon
  • kan vervelend zijn tijdens langere sessies

bertjebig 18 januari 2018 Product gekocht

Corsair Gaming VOID Pro RGB USB Zwart

het is een prima product als je van grote oorkleppen houd. de geluidskwaliteit is ook prima. ik kon tijdens het gamen goed gebruik maken van de 7.1 die er in zit en als ik ze op heb hoor ik bijna niet als er iemand in mijn kamer is.

Pluspunten

• microfoon
  • geluidkwalteit
  • stuurprogramma

Minpunten

• soms iets te los

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Corsair Gaming VOID Pro RGB USB Zwart?