Sapphire Nitro+ Radeon RX 580 8GD5 Special Edition

Specificaties Max. 1,43GHz • GDDR5 • 2x DP, DVI-D, 2x HDMI - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
boTy 24 april 2018 Product gekocht

Sapphire Nitro+ Radeon RX 580 8GD5 Special Edition

Deze kaart gekocht als mijn eerste nieuwe videokaart, heb jarenlang een tweedehands HD6950 (uit 2010!) gebruikt in mijn PC. Deze werd toch wel een beetje oud en een flinke bottleneck voor mijn overclocked i5-6600K. Deze gekocht als vervanging van een XFX GTS RX580 die ik teruggebracht heb. Erg tevreden!

Pluspunten

• Draait stil en koel
  • Erg goede framerates
  • XTR-chip ipv XTX chip in lagere uitvoeringen

Minpunten

• Toch nog prijzig in verband met cryptomining
  • Beetje schaarse verpakking

Drivers en compatibiliteit Score: 5

RoefelIris 28 april 2018 Product gekocht

Sapphire Nitro+ Radeon RX 580 8GD5 Special Edition

Zeer mooie brute kaart. Games draaien zonder problemen en temps zijn perfect. Simpele OC via Sapphire software geen enkel probleem. Fans staan bij lage inspanningen uit, blauwe leds gewoon aan. Mooie backplate, Sapphire naam in RGB LED. Aangeschaft bij Caseking.de ivm dure prijs en beschikbaarheid in Nederland.

Pluspunten

• Hoog kwaliteit kaart
  • Blauwe LED fans en RGB naam
  • Backplate in Nitro
  • OC mogelijk met 500W voeding
  • Tijdens game geen hoge temps
  • Goede Sapphire.Software

Minpunten

• Prijs en beschikbaarheid Nederland
  • In duitsland gekocht

paco2013 9 november 2017 Product gekocht

Sapphire Nitro+ Radeon RX 580 8GD5 Special Edition

Prima kaart heeft een mooie kobal blauwe kleur. Ook de led ziet er mooi uit. voelt zeer stevig aan ook de backplate. niet de stilste maar het kan erger en tijdens gamen hoor je hem niet.

Pluspunten

• kleur
  • stevig gebouwd
  • led logo

Minpunten

• de leds van de fan zijn niet van kleur te veranderen.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Sapphire Nitro+ Radeon RX 580 8GD5 Special Edition?