Specificaties 27" • 1920x1080 (Full HD) • 144Hz • VA • 1ms - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Ventrexe 8 juli 2017

Samsung LC24FG73 Zwart (Product gekocht)

Mooiste 1080p die ik ooit gezien heb en mooiere kleuren dan mijn 4K scherm, door quantom dot. Je hebt nu eigelijk alleen TN schermen met 1080p 144hz. Maar hier slaat samsung alle vliegen in een klap. Dikke 10.

Pluspunten

• Kleuren!
  • Curve
  • 144hz
  • VA
  • Kijkhoeken
  • Contrast
  • Mooi zwart door VA

Minpunten

• Helderheid bij Fast modus overanderbaar

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Samsung LC27FG73 Zwart?