1 review

BlackBerry KEYone (4GB intern) Zwart

Specificaties 4,5" • 1620x1080 • 64GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Tweakers zegt: 6,5

Review - BlackBerry KEYone - De sleutel tot nieuw succes?

Een toestel met toetsenbord is duurder om te maken, waardoor concessies waarschijnlijk noodzakelijk zijn. In deze review kijken we of de BlackBerry KEYone desondanks zijn geld waard is.

141    15 aug '17

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
dddw1982Newbie 18 februari 2019 Product gekocht

BlackBerry KEYone (4GB intern) Zwart

Ik heb de 6GB zwarte (black edition) en deze is rap zat, sterker nog, hoewel de key2 mooier is, zie ik geen enkele reden om te switchen. Toetsenbord typt goed, hoewel een tikje bol voelt tov bijv. passport of q10. Maar is zeker een prima toetsenbord.

Pluspunten

• toetsenbord
  • batterijduur
  • fingerscanner op spatieknop
  • hub + andere blackberry software

Minpunten

• maandelijkse updates niet zo frequent als beloofd
  • vrij zwaar
  • prijzig

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een BlackBerry KEYone (4GB intern) Zwart?

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple