Xiaomi Roidmi 3S FM Transmitter - Reviews

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Techrvw 3 juni 2018

Xiaomi Roidmi 3S FM Transmitter

Met de Xiaomi Roidmi 3S heb je geen extra kabels meer om een FM Transmitor te gebruiken. De app zoekt zelf de beste frequentie en start zodra je de auto start. Super simpel in gebruik. Dit had ik veel eerder moeten gebruiken in mijn auto.

Pluspunten

• Features (Auto-Start, FM Transmittor, 2x Opladen)
  • Prijs/Kwaliteit
  • Formaat

Minpunten

• Geen

frissechris 27 maart 2018 Product gekocht

Xiaomi Roidmi 3S FM Transmitter

Bij gebrek aan een AUX ingang op mijn autoradio zocht ik een alternatief en kwam ik bij de Xiaomi Roidmi 3S uit. Is te installeren via de app van Roidmi en verloopt simpel. Ik was verbaast over het geluid; Weinig ruis te bekennen en zelfs de bass is goed.

Pluspunten

• snelle setup, ondanks chinese handleiding
  • geluid gelijk aan radio geluid
  • klein van stuk
  • led kleur USB poort aan te passen

Minpunten

• niet alles in de app werkt, zoals schudden voor volgend nummer
  • handleiding in chinees

zwarte bami 9 september 2017 Product gekocht

Xiaomi Roidmi 3S FM Transmitter

De Roidmi gekocht voor mijn vriendin omdat ze nog een gedateerde radio bevat. Werkt goed om vervolgens ook je eigen muziek af te spelen via spotify of eigen bilbiotheek

Pluspunten

• Verbinding werkt goed
  • Goede kwaliteit

Minpunten

• Bij het wisselen van toestellen van verschillende gebruikers hangt die soms even vast

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Xiaomi Roidmi 3S FM Transmitter?