Specificaties Accu of lader (universeel) - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Techrvw 3 juni 2018
De reviewer heeft het product gekregen in ruil voor het schrijven van deze review.Techrvw schreef afgelopen jaar 10 reviews, waarvan 70% gesponsord.

Xiaomi Roidmi 3S FM Transmitter

Met de Xiaomi Roidmi 3S heb je geen extra kabels meer om een FM Transmitor te gebruiken. De app zoekt zelf de beste frequentie en start zodra je de auto start. Super simpel in gebruik. Dit had ik veel eerder moeten gebruiken in mijn auto.

Pluspunten

• Features (Auto-Start, FM Transmittor, 2x Opladen)
  • Prijs/Kwaliteit
  • Formaat

Minpunten

• Geen

Pvdijk3 12 november 2020 Product gekocht

Xiaomi Roidmi 3S FM Transmitter

Makkelijk klein apparaat om muziek te streamen naar de autoradio

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Lekker klein
  • Extra 2x USB

Minpunten

• Geen

Thei52 20 juli 2019 Product gekocht

Xiaomi Roidmi 3S FM Transmitter

Dit is een prima product voor een zeer faire prijs. Het voldoet uitstekend. Kan mijn lokale omroep nu door hele land ontvangen ;-)) Kortom goeie koop

Pluspunten

• Simpel, eenvoudig in gebruik
  • Klein
  • Duidelijke beschrijving

Minpunten

• Werkt (in mijn auto) alleen uiteraard als motor loopt!

frissechris 27 maart 2018 Product gekocht

Xiaomi Roidmi 3S FM Transmitter

Bij gebrek aan een AUX ingang op mijn autoradio zocht ik een alternatief en kwam ik bij de Xiaomi Roidmi 3S uit. Is te installeren via de app van Roidmi en verloopt simpel. Ik was verbaast over het geluid; Weinig ruis te bekennen en zelfs de bass is goed.

Pluspunten

• snelle setup, ondanks chinese handleiding
  • geluid gelijk aan radio geluid
  • klein van stuk
  • led kleur USB poort aan te passen

Minpunten

• niet alles in de app werkt, zoals schudden voor volgend nummer
  • handleiding in chinees

zwarte bami 9 september 2017 Product gekocht

Xiaomi Roidmi 3S FM Transmitter

De Roidmi gekocht voor mijn vriendin omdat ze nog een gedateerde radio bevat. Werkt goed om vervolgens ook je eigen muziek af te spelen via spotify of eigen bilbiotheek

Pluspunten

• Verbinding werkt goed
  • Goede kwaliteit

Minpunten

• Bij het wisselen van toestellen van verschillende gebruikers hangt die soms even vast

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Xiaomi Roidmi 3S FM Transmitter?