BenQ Zowie XL2546 (9H.LG9LB.QBE) Rood, Zwart

Specificaties 24,5" • 1920x1080 (Full HD) • 240Hz • TN • 1ms - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
GerlofSWNewbie 26 oktober 2021 Product gekocht

BenQ Zowie XL2546 (9H.LG9LB.QBE) Rood, Zwart

Na een jaar intensief gebruik laat ik hierbij mijn review achter over deze uitstekende monitor. Waarbij gebruik voornamelijk voor FPS games is. De poot is daarin tegen ook beter dan die van de AW2518HF. Overall een goede monitor (maar dat mag ook wel voor de prijs ;D )

Pluspunten

• 240Hz
  • DyAc
  • Instelbare instellingen
  • Monitor voet
  • Clean look

Minpunten

• Prijzig

kibkib 18 april 2020 Product gekocht

BenQ Zowie XL2546 (9H.LG9LB.QBE) Rood, Zwart

Deze monitor aangeschaft omdat ik van het ghosting af wilde. Deze werkt perfect. De 240Hz gecombineerd met DyAc geeft werkelijk een adembenemend beeld weer. Menu is gemakkelijk te bedienen met de S-switch. Met behulp van de black-equalizer zijn de tegenstanders beter zichtbaar in de schaduwen.

Pluspunten

• 240Hz
  • DyAc
  • Black-equalizer
  • Overzichtelijk menu
  • S-switch
  • 1ms

rhjlammersNewbie 23 januari 2020 Product gekocht

BenQ Zowie XL2546 (9H.LG9LB.QBE) Rood, Zwart

Overgestapt van AW2518HF naar dit scherm - nu geen ghosting meer en wel genieten van optimale snelheid. Bovendien uitgerust met leuke features als Dyac en Black equalizer. Tegenstanders spotten en tracken wordt hiermee een stuk eenvoudiger. Groot voordeel tov andere spelers. Extreem groot verschil met 60hz. Ik speel PUBG.

Pluspunten

• Dyac
  • Black equalizer
  • 240hz
  • 1ms
  • 25"
  • Praktisch in gebruik
  • Handig OSD menu

Minpunten

• Prijs is stevig, maar niet onterecht.
  • Stevige GPU aangeraden

Shredzilla 16 juli 2019 Product gekocht

BenQ Zowie XL2546 (9H.LG9LB.QBE) Rood, Zwart

FreeSync of G-Sync niet nodig. Naar mijn mening is dit beter. Scherm is van hoge kwaliteit. Zeer robuust.Ik kom net van een IPS monitor; BenQ PD2500Q. Daarbij is het beeld erg mooi maar geen problemen bij het overstappen. Na wat instellingen, ziet het er net uit als een IPS monitor.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Mooi beeld
  • 240hz
  • Mooi uiterlijk, niet dat overdreven "Gamer" Look.
  • VESA Mount optie
  • Alle benodigde kabels meegeleverd

Minpunten

• Geen.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een BenQ Zowie XL2546 (9H.LG9LB.QBE) Rood, Zwart?