1 review

Sandisk Ultra 3D 1TB - Reviews

Specificaties 2,5" • SATA-600 - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Sandisk Ultra 3D 1TB. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware.Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3

Sandisk Ultra 3D 1TB

Degelijke mid-range SATA SSD’s, interessant voor de typische consumententaken: snelle bootups, games laden en dergelijke. Moet het echter primair van een gunstige prijsstelling hebben (goedkoper zijn dan een snellere MX500 en/of 860 EVO). Is Sandisk goedkoper? Goede koop! Is deze duurder? Dan zien we geen argumenten om deze te pakken.

Pluspunten

• Degelijke middenklasse SATA SSD prestatie; duidelijker sneller dan echte budget drives
  • Positieve uitschieters in 4K reads (snelheidsgevoel normaal gebruik)
  • 5 jaar garantie

Minpunten

• 860 EVO en MX500 zijn wat sneller, dat merk je normaliter niet, maar wil je toch in de prijs terug zien. Zodra deze duurder is (zoals de laatste weken) dan zien we echt nul argument om toch deze te pakken. Check de dagprijzen echter, want het hoeft echt geen slechte koop te zijn.
  • Geen hardwarematige encryptie

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Sandisk Ultra 3D 1TB?