Urbanears Reimers (Apple) (Oranje, Wit) - Reviews

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Yami Nimayada 30 september 2018 Product gekocht

Urbanears Reimers (Android) (Blauw, Groen, Wit)

Heb ervan genoten voor zo lang het maar kon, na een maand of twee alweer stuk. Ligt natuurlijk niet aan de oortjes zelf, maar aan de plug dat vaak gewoon stuk gaat. Zorg goed voor je plug en je geniet er waarschijnlijk langer van dan ik.

Pluspunten

• Prima geliudskwaliteit
  • Mooi
  • Blijft echt goed zitten

Minpunten

• Zoals elk ander fysiek aansluiting, de plug kan vrij snel stuk gaan

Morgoth 7 september 2017 Product gekocht

Urbanears Reimers (Android) (Blauw, Groen, Wit)

Normale in-ear oordopjes vallen bij mij tijdens het wandelen of fietsen altijd uit mijn oren. Blijkbaar heb ik een rare vorm. Daarom zocht ik een setje waarbij dit niet gebeurt. De Urbanears blijven goed zitten en bieden prima geluidskwaliteit. Dus ik ben zeer tevreden.

Pluspunten

• Blijven goed zitten
  • Goed bedieningspaneeltje
  • Prima geluidskwaliteit

Minpunten

• Mini-jack aansluiting staat haaks op de bekabeling

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Urbanears Reimers (Apple) (Oranje, Wit)?