1 review

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Morgoth 7 september 2017 Product gekocht

Urbanears Reimers (Android) (Blauw, Groen, Wit)

Normale in-ear oordopjes vallen bij mij tijdens het wandelen of fietsen altijd uit mijn oren. Blijkbaar heb ik een rare vorm. Daarom zocht ik een setje waarbij dit niet gebeurt. De Urbanears blijven goed zitten en bieden prima geluidskwaliteit. Dus ik ben zeer tevreden.

Pluspunten

• Blijven goed zitten
  • Goed bedieningspaneeltje
  • Prima geluidskwaliteit

Minpunten

• Mini-jack aansluiting staat haaks op de bekabeling

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Urbanears Reimers (Apple) (Oranje, Wit)?