Skullcandy Smokin Buds 2 (Wit, Zwart) - Reviews

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
lolbearNewbie 6 april 2018 Product gekocht

Skullcandy Smokin Buds 2 (Rood, Zwart)

Heb ze elke dag los bij in me broekzak en ondanks dat deze gemaakt zijn van plastic maakt ze dat tegelijkertijd heel stevig naar mijn idee. Kwam er even later achter dat deze oortjes ook uiterst goed reageren op equalizers (viper4androidfx getest). Hebben hier en daar heel wat overleefd!

Pluspunten

• Bass
  • Noise canceling
  • Past stevig
  • Langdurig luisteren is geen last
  • Functie toets en microfoon op praktische plaats

Minpunten

• Hoge tonen soms wat scherp (te fixen met equalizer)

JdeV246 22 december 2017 Product gekocht

Skullcandy Smokin Buds 2 (Zwart)

Deze dopjes na mijn vorige skullcandy's gekocht zeer tevreden beter geluid als de vorige en doet het nog steeds na een half jaar.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Goede bass
  • hoge tonen zijn niet 'slecht'
  • houden het langer uit als men vorige skullcandy's
  • (voor mij) lekkere oorfittings

Minpunten

• 1 Knop (werkt wel overal op)

MaartehhM 20 december 2015

Skullcandy Smokin Buds 2 (Zwart)

Ze doen wat ze moeten doen. Voor 30 euro kan je niet veel verwachten, maar het stelt eigenlijk op geen enkel vlak teleur. De bouwkwaliteit is prima. Het geluid is wel oke. Het is lekker bassy, maar niet overdreven. Nogmaals, voor 3 tientjes is het zeker niet slecht.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit is prima voor het geld
  • Platte kabel
  • Haakse jack input is soms handig

Minpunten

• Afstandsbediening regelt geen volume

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Skullcandy Smokin Buds 2 (Wit, Zwart)?