Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 2.5
tokko1 6 augustus 2017

Elephone P8 Mini Zwart

De Elephone P8 Mini is geen uitzonderlijk toestel, maar vanwege zijn formaat zal hij vast en zeker een redelijk grote doelgroep aanspreken. De prestaties en features zijn goed, al is de camera bij weinig licht niet echt briljant en zou de accu wat mij betreft wat meer capaciteit mogen hebben.

Pluspunten

• Compact formaat
  • Voelt licht aan ind e hand
  • 16MP front facing camera met flits
  • Dual-Sim
  • Uitbreidbaar geheugen (micro-SD)

Minpunten

• Geen hoogvlieger qua performance
  • Beperkte batterij
  • Brede bezels om het scherm
  • Camera is niet van uitzonderlijke kwaliteit

mission 12 juli 2017

Elephone P8 Mini Zwart

Ik ben aangenaam verrast door de telefoon, je krijgt erg veel telefoon voor je geld. Helaas zijn er wel wat schoonheidsfoutjes, zo vind ik het ontbreken van een notificatie led een onbegrijpelijke fout.

Pluspunten

• De prijs
  • Bouw kwaliteit
  • Scherm
  • Accu duur
  • Prestaties
  • Camera
  • 4G

Minpunten

• Geen notificatie led
  • Input lijkt soms vertraagt

Bea vd Brink 19 augustus 2017 Product gekocht

Elephone P8 Mini Zwart

Het toestel 10 juli ontvangen en nu ruim 5 weken in bezit. Het valt mij tegen omdat ik geen beltoon heb, geen geluid bij video's en whatsapp geluidsberichten.

Pluspunten

• Ziet er aardig uit
  • Niet duur
  • Goede performance/snelheid

Minpunten

• Geluid
  • Slechte ondersteuning Gearbest leverancier

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Elephone P8 Mini Zwart?