Specificaties 5,5" • 1280x720 (HD) • 16GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Huawei Y7 (2017) Grijs. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware.Info.

Review op Hardware.Info

23 smartphones met 4G onder de 250 euro: review

Sinds 1 mei van dit jaar kan een dure smartphone het verkrijgen van een hypotheek of persoonlijk krediet in de weg staan. De oplossing: ga gewoon voor een telefoon die minder dan 250 euro kost. Wij zochten uit welke je moet hebben.

Lees verder op Hardware.Info

Heb jij ook een Huawei Y7 (2017) Grijs?