1 review

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
pclinde 27 juni 2017

Cooler Master MasterKeys S PBT (Cherry Green)

De MasterKeys serie toetsenborden van Cooler Master. Ik had verwacht dat we alle versies ondertussen al hadden gehad, totdat de MasterKeys S PBT te voorschijn kwam. De PBT variant is een waardevolle toevoeging aan het productportfolio van Cooler Master. Waar het zich primair focust op een nog betere typ-ervaring.

Pluspunten

• Het minimalistische design blijft aantrekkelijk en robuust aanvoelen.
  • Diversiteit in aanbod aan verschillende Cherry MX switches. Vooral de toevoeging van Cherry MX Silver is een pluspunt.
  • Ergonomisch zonder toetsenbord flex.
  • Toevoeging van een macro record functie. Interessant voor gebruikers die vaak toetscombinaties herhalen.
  • PBT key caps maken het verschil. Solide en steviger: een betere ervaring.
  • Degelijke prijs.

Minpunten

• De belettering op de PBT key caps zijn niet lasergegraveerd.
  • De zeven meegeleverde 'Gaming key caps' zijn van ABS. Persoonlijk had ik liever PBT gezien.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Cooler Master MasterKeys S PBT (Cherry Brown)?