1 review

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
bastian433 7 maart 2017

Thecus SMB - Tower N5810

Hardware is erg goed, software niet maar daar heb ik een gedeeltelijke oplossing voor. Er kan een SSD in het apparaat om van te booten (Zie W5810 reviews op internet). Gewone SATA met speciale kabel uit China (Floppy-Female->Sata-Female power). Hier heb ik Ubuntu 16.04 LTS opgezet. DOM eruit getrokken.

Pluspunten

• Draait wel alles onder Linux en/of Windows
  • uitbreidbaar tot 8 gb ram
  • snel en zuinig
  • "normale" x64 hardware, geen ARM
  • Ik heb hem gekocht voor een goede prijs

Minpunten

• weinig apps
  • apps niet goed bijgewerkt
  • standaard firmware slecht/onstabiel
  • huidige pricewatch prijs te hoog

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Thecus SMB - Tower N5810 (NL-drives) 30TB?

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Formule 1