Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
bluf98 17 november 2017

gevestigde orde

Pluspunten

• goed overclockbaar
  • futureproof
  • stabiel
  • 8 cores voor image & movie editing geweldig snel
  • blijft ook >4,5Ghz opvallend koel met waterkoeling

Minpunten

• 8 cores voor gaming minder relevant als je deze i7 niet ook andere intensieve tasks tegelijk laat processen

themadone 19 augustus 2017

Intel Core i7-7820X (Boxed) (Product gekocht)

Goede cpu, ten opzichte van mijn oude 7600k een serieuze snelheidsboost vooral bij het video editten en laden van mijn games. Wel een stevige investering in een compleet nieuw platform. 4.7 ghz is stabiel op alle cores op 1,2 volt. voor 4.8 moet hij naar 1,7... Lang leve waterkoeling

Pluspunten

• Super multithread performance
  • Nieuw platform bied mogelijkheid tot upgrade naar core i9
  • Goed overklokbaar
  • redelijk zuinig qua energie verbruik

Minpunten

• Waterkoeling is aan te raden

ROMul 7 augustus 2017

Intel Core i7-7820X (Boxed) (Product gekocht)

Wat een heerlijke CPU! Ik heb wel echt de loterij gewonnen want ik haalf de 4.7 ghz op alle cores met 1.1 volt en dan netjes onder de 70 graden

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • je krijgt waar je voor betaald
  • goed verpakt

Minpunten

• voor de meeste te duur of te overbodig

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Intel Core i7-7820X (Tray)?