Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
jobplane 16 september 2018 Product gekocht

Intel Core i7-7820X (Boxed)

Hete (letterlijk en figuurlijk) octacore van intel. nu bijna een jaar in gebruik en ik ben zeer onderdeindruk van deze CPU. Hij wordt alleen wel erg warm dus een goede cooler is aangeraden. verder erg tevreden

Pluspunten

• Goed voor Heavy multitasking
  • goed voor gamen
  • quad channel
  • 8c/16t
  • Overclockbaar
  • upgrade naar i9 mogelijk

Minpunten

• Wordt erg warm
  • Duure cooler nodig
  • Geen iGPU
  • AMD goed alternatief voor goedkoper
  • dure chipset

Youri135 7 september 2018 Product gekocht

Intel Core i7-7820X (Boxed)

De eerste betaalbare 8-core van Intel, uiteraard als reactie op Ryzen. De gehaaste introductie deed de CPU helaas geen eer aan. Verder wel een zeer snelle CPU voor 3D, foto en video. Vanaf 4,8 GHz flink meer voltage nodig. Blijft op water (360mm) veelal onder de 50 graden (stock speeds).

Pluspunten

• Prijs (relatief aan vorige generaties)
  • Eenvoudig te overclocken
  • 8-core 16 thread
  • Laag voltage tot 4.7 GHz
  • Goeie allrounder

Minpunten

• Mesh komt niet goed tot zijn recht
  • TIM tussen CPU en Heat Spreader
  • AMD blijft een zeer goed alternatief

Retaliator 1 februari 2018 Product gekocht

Intel Core i7-7820X (Boxed)

Dikke 8-core met hyperthreading. Ik gebruik deze processor in mijn werkstation (primair om te gamen). Hij draait standaard op 4GHz (ik heb mijn Asus X299 Prime gevraagd om hem te clocken). De turbo is 4.7GHz. Maximale temp 75 graden, maar gemiddeld rond de 30.

Pluspunten

• Erg snel
  • 8 core met HT
  • Niet duur
  • Easy overclock

Minpunten

• Niet de koelste processor ooit, maar nooit in de buurt van extremen

bluf98 17 november 2017 Product gekocht

gevestigde orde

Pluspunten

• goed overclockbaar
  • futureproof
  • stabiel
  • 8 cores voor image & movie editing geweldig snel
  • blijft ook >4,5Ghz opvallend koel met waterkoeling

Minpunten

• 8 cores voor gaming minder relevant als je deze i7 niet ook andere intensieve tasks tegelijk laat processen

themadone 19 augustus 2017 Product gekocht

Intel Core i7-7820X (Boxed)

Goede cpu, ten opzichte van mijn oude 7600k een serieuze snelheidsboost vooral bij het video editten en laden van mijn games. Wel een stevige investering in een compleet nieuw platform. 4.7 ghz is stabiel op alle cores op 1,2 volt. voor 4.8 moet hij naar 1,7... Lang leve waterkoeling

Pluspunten

• Super multithread performance
  • Nieuw platform bied mogelijkheid tot upgrade naar core i9
  • Goed overklokbaar
  • redelijk zuinig qua energie verbruik

Minpunten

• Waterkoeling is aan te raden

ROMul 7 augustus 2017 Product gekocht

Intel Core i7-7820X (Boxed)

Wat een heerlijke CPU! Ik heb wel echt de loterij gewonnen want ik haalf de 4.7 ghz op alle cores met 1.1 volt en dan netjes onder de 70 graden

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • je krijgt waar je voor betaald
  • goed verpakt

Minpunten

• voor de meeste te duur of te overbodig

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Intel Core i7-7820X (Tray)?