Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Retaliator 1 februari 2018 Product gekocht

Intel Core i7-7820X (Boxed)

Dikke 8-core met hyperthreading. Ik gebruik deze processor in mijn werkstation (primair om te gamen). Hij draait standaard op 4GHz (ik heb mijn Asus X299 Prime gevraagd om hem te clocken). De turbo is 4.7GHz. Maximale temp 75 graden, maar gemiddeld rond de 30.

Pluspunten

• Erg snel
  • 8 core met HT
  • Niet duur
  • Easy overclock

Minpunten

• Niet de koelste processor ooit, maar nooit in de buurt van extremen

bluf98 17 november 2017 Product gekocht

gevestigde orde

Pluspunten

• goed overclockbaar
  • futureproof
  • stabiel
  • 8 cores voor image & movie editing geweldig snel
  • blijft ook >4,5Ghz opvallend koel met waterkoeling

Minpunten

• 8 cores voor gaming minder relevant als je deze i7 niet ook andere intensieve tasks tegelijk laat processen

themadone 19 augustus 2017 Product gekocht

Intel Core i7-7820X (Boxed)

Goede cpu, ten opzichte van mijn oude 7600k een serieuze snelheidsboost vooral bij het video editten en laden van mijn games. Wel een stevige investering in een compleet nieuw platform. 4.7 ghz is stabiel op alle cores op 1,2 volt. voor 4.8 moet hij naar 1,7... Lang leve waterkoeling

Pluspunten

• Super multithread performance
  • Nieuw platform bied mogelijkheid tot upgrade naar core i9
  • Goed overklokbaar
  • redelijk zuinig qua energie verbruik

Minpunten

• Waterkoeling is aan te raden

ROMul 7 augustus 2017 Product gekocht

Intel Core i7-7820X (Boxed)

Wat een heerlijke CPU! Ik heb wel echt de loterij gewonnen want ik haalf de 4.7 ghz op alle cores met 1.1 volt en dan netjes onder de 70 graden

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • je krijgt waar je voor betaald
  • goed verpakt

Minpunten

• voor de meeste te duur of te overbodig

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Intel Core i7-7820X (Tray)?