Specificaties Over-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Dutchiee 31 december 2018
De reviewer ontving een beloning voor het schrijven van deze review, bijvoorbeeld korting op de aanschaf.Dutchiee schreef afgelopen jaar 19 reviews, waarvan 47% gesponsord.

Audio-Technica ATH-DSR9BT (Zwart)

Audio Technica heeft de ATH-DSR9BT niet heel erg lang geleden uitgebracht en omdat ik maar graag een draadloze koptelefoon review/gebruik is de tijd aldaar om de koptelefoon te reviewen, na twee maanden met de hoofdtelefoon te spelen. Wat ik nog meer te vertellen heb lees je in deze review!

Pluspunten

• Erg crisp geluid!
  • Licht
  • Flexibel
  • aptX HD
  • 45mm drivers
  • Zachte oorkussens
  • Hardcase meegeleverd

Minpunten

• Controls hadden wel iets beter gekund
  • Geen software om de headset naar wens af te stellen

TheCableguy1971 15 september 2017 Product gekocht

Audio-Technica ATH-DSR9BT (Zwart)

Mooie degelijke hoofdtelefoon met een geweldige geluidskwaliteit. Heeft een fijn draagcomfort, en kan erg lang spelen zonder te laden. Ik vind het de prijs meer dan waard.

Pluspunten

• Draagcomfort
  • Geluidskwaliteit
  • Robuust gebouwd
  • Ondersteunt aptX HD
  • Lange accuduur

Minpunten

• stevige prijs

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Audio-Technica ATH-DSR9BT (Zwart)?