Specificaties Mono-speaker met Bluetooth (oplaadbare accu) - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3
Mu.siQ 3 januari 2018 Product gekocht

Philips BT6900 Blauw

Deze box samen met enkele anderen gekocht om te kijken welke ik mee zou nemen op vakantie. Het geluid van de speaker nav het formaat is redelijk, maar ik zou toch aanraden duurder (en beter!) te gaan. Geluid klinkt schel, er mist wat in bepaalde toonhoogtes

Pluspunten

• Mooi design
  • Geluid voor formaat
  • 360 graden geluid
  • Makkelijk te connecten
  • Schok/waterdicht

Minpunten

• Schel, niet vol geluid
  • Geen app voor extra instellingen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Philips BT6900 Zwart?

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ LG W7 Samsung Galaxy S9 Dual Sim OnePlus 6 Battlefield 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8